استانی 01:29 - 04 آبان 1393
طی حکمی
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم طی حکمی سیدعلی علوی را به عنوان دستیار جوان خود منصوب کرد.

دستیار جوان مدیر عامل منطقه آزاد قشم منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، با توجه به سیاست‌های دولت یازدهم مبنی بر استفاده از جوانان در مناطق آزاد، اکبر ترکان با انتصاب دستیار جوان برای خود و تاکید به مدیران عامل مناطق آزاد در خصوص انتصاب دستیار جوان، رویکردی جدید را برای استفاده از جوانان در مناطق آزاد دنبال می‌کند که دستیار جوان هر منطقه علاوه بر تجربه‌اندوزی و انجام ماموریت‌هایی که از سوی مدیر عامل خواهد داشت باید به توسعه کارآفرینی جوانان منطقه آزاد نیز به صورت ویژه بپردازد.

دبیر شورای ‌عالی مناطق آزاد نیز در طول یک سال گذشته در سخنرانی‌های خود در میان مردم با تأکید بر توسعه جامعه محلی در کنار مناطق آزاد با بیان اینکه دولت، توسعه مناطق آزاد را بدون توسعه جامعه محلی نمی‌پذیرد، تاکید کرده بود: برای نیل به این هدف دولت، مقرر شده است که مدیران عامل مناطق آزاد یک دستیار جوان از اهالی بومی انتخاب و در خصوص مسائل جامعه محلی از وی کمک بگیرند.

اکبر ترکان با اشاره به اینکه این دستیاران جوان باید مقوله کارآفرینی را برای جوانان بومی با کمک مناطق آزاد از طریق سرمایه‌گذاری در مقیاس کوچک راه‌اندازی کنند، تصریح کرده: این موضوع در کیش با ایجاد کارگاه‌هایی به متراژ 200 متر برای جوانان بومی کیش عملیاتی شده و این جوانان اکنون هر کدام به یک کارآفرین تبدیل شده‌اند.

مشاور رئیس جمهور پیش از این با تأکید بر ضرورت انتخاب دستیار جوان برای منطقه آزاد قشم نیز گفته بود: باید کمک کنیم تا جوانان بومی نیز خلاقیت‌های خود را ارائه کنند و با راه‌اندازی مشاغل ساده، زمینه کارآفرینی را در تک تک آنها ایجاد کنیم.

ترکان در نخستین گردهمایی دستیاران جوان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن نیز با انتقاد از پارتی‌بازی که در سازمان‌ها صورت می‌گیرد، گفته بود: متأسفانه در مناطق آزاد نیز مانند دیگر مناطق کشور افراد نیازمند داشتن پارتی هستند و من از دستیاران جوان مناطق آزاد می‌خواهم که پارتی کارآفرینان محلی باشند.

به نظر می‌آید سازمان منطقه آزاد قشم نیز در همین راستا و طبق خواسته مقامات مربوطه اقدام به انتصاب یک دستیار در امور جوانان کرده که در همین راستا سیدعلی علوی را به عنوان این سمت برگزیده است.

گفتنی است سیدعلی علوی پیش از این به مدت یکسال سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد قشم بود.


5038770
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است