ورزشی 03:57 - 24 بهمن 1394
نفت تهران - استقلال تهران
نفت و استقلال تهران در شرایطی به مصاف هم می‌روند که تساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی‌خورد و تنها پیروزی می‌تواند این دو تیم را از بحران احتمالی خارج کند.

منصوریان یا مظلومی؛ چه کسی سومین دوئل مربیان استقلالی را می‌برد؟

به گزارش ایسنا هفته بیستم لیگ برتر ایران روز یکشنبه با برگزاری دیدار دو تیم نفت تهران و استقلال از ساعت 17:10 در ورزشگاه تختی به پایان می رسد. دو تیم در شرایطی مهیای این بازی حساس می شوند که در هفته های گذشته نتایج چندان خوبی را کسب نکرده‌اند. شاگردان علی منصوریان در آخرین بازی خود که در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد با دو گل در ورزشگاه آزادی مغلوب الجیش قطر شدند تا از این مسابقات حذف شوند. آن‌ها در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر نیز یک شکست و یک تساوی به دست آورده‌اند و برای به دست آوردن روحیه خود در ادامه لیگ برتر به کسب پیروزی مقابل استقلال نیاز دارند.

استقلالی ها نیز سه هفته متوالی است که موفق به پیروزی نشده‌اند. آن‌ها در هفته نوزدهم لیگ برتر و در شرایطی که انتظار می رفت در ورزشگاه آزادی بتوانند تیم قعرنشین استقلال اهواز را شکست دهند با تساوی یک بر یک متوقف شدند و البته حتی خوش شانس بودند که در این بازی یک امتیاز را کسب کردند.

استقلال و نفت در فصل جاری دو بار مقابل یکدیگر صف آرایی کرده‌اند که حاصل آن دو پیروزی برای استقلال بوده است. اولی در هفته پنجم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی برگزار شد که استقلالی‌ها با نتیجه دو بر یک سرمربی استقلالی نفت را شکست دادند. صف آرایی دوم دو تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی بود که پس از تساوی یک بر یک در وقت های معمول و اضافه استقلال به لطف درخشش مهدی رحمتی به فینال جام حذفی صعود کرد.

استقلال از 19 بازی خود 36 امتیاز به دست آورده و پس از تساوی روز جمعه استقلال خوزستان مقابل تراکتورسازی صدر جدول را با یک امتیاز و بازی کمتر به این تیم واگذار کرد. نفت تهران هم از همین تعداد بازی 26 امتیاز کسب کرده و در صورت کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند تا رتبه ششم جدول صعود کند.

برنده این دیدار قطعا با شرایط بهتری در ادامه لیگ ظاهر خواهد شد و تیم بازنده تا حدود زیادی وارد بحران می‌شود.

انتهای پیام


7677558
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است