استانی 12:33 - 01 دی 1393
رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر خبر داد
رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر از ایجاد بورس تحصیلی حمایت از استعدادهای برتر در استان بوشهر خبر داد.

ایجاد بورس تحصیلی حمایت از استعدادهای برتر در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا آذین پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی نخبگان استان بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه و پیشرفت استان در عرصه‌های مختلف نیازمند استفاده از توان علمی و فکری تمام نخبگان استان هستیم.

وی بیان کرد: به این منظور تلاش داریم از خرد جمعی استفاده کنیم  تا زمینه شناسایی استعدادهای برتر استانی در زمینه‌های مختلف علمی و تحقیقاتی فراهم شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما ایجاد بورس و برند حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر در عرصه‌های مختلف است.

آذین گفت: قرار است این بورس بنام خیرین و نخبگان علمی استان نامگذاری شود و بر این اساس از دانشجویان با بضاعت کم مالی حمایت خواهد شد.

وی حضور خیرین در اجرای این طرح را بسیار مهم خواند و گفت: با وجود آن که این بورس بنام خیرین هم نامگذاری خواهد شد، انتظار داریم خیرین هم‌استانی و حامی علم و دانش، در اجرای این طرح حضوری فعال داشته باشند.

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این طرح معتمدین بنیاد نخبگان در دانشگاه‌ها و مناطق مختلف، دانشجویان مستعد و کم‌بضاعت را شناسایی می‌کنند و بنیاد نخبگان نیز بعد از شناسایی از خیرین استان برای حمایت از آنها دعوت می‌کند.

وی افزود: براساس این طرح، دانشجویان طی یکسال مورد حمایت قرار می‌گیرند و در صورت حاصل شدن پیشرفت‌های مدنظر، برای ادامه حمایت از آنها، تصمیم‌گیری می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر گفت: اجرای این طرح بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مختص دانشگاه‌های دولتی استان بوشهر است.


5464884
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است