استانی 18:09 - 18 آبان 1397

مسابقه سختی در سیرجان پیش رو داریم/لزوم آمادگی کامل در این بازی

رحمان محمدی راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ما تمرینات اماده سازی مناسبی را قبل از شزروع فصل داشتیم و این توقع را داشتیم، که بتوانیم از رقبای خود پیشی بگیریم، اما یک اشتباه در مشهد داشتیم و در حال تلاش برای جبران آن اشتباه با بردن بازی های سخت تر و تیم های قدرتمندتر هستیم.

وی گفت: ما بعد از مسابقه با شهرداری ارومیه تمرینات سنگین و سختی را پشت سر گذاشتیم و به برد ارومیه بسنده نکردیم و برای این مسابقه مقابل عقاب نهاجا آماده شدیم و در این مسابقه از بازیکنان ذخیره خود به خوبی استفاده کردیم.

سرمربی شهرداری ورامین در خصوص علت بازی ندادن به پوریا فیاضی و آرش کشاورز نیز گفت: ما لیگ طولانی داریم و جابجایی و تغییراتی که در ارنج تیم انجام می دهیم، برای حفظ شادابی بازیکنان و جلوگیری از مصدوم شدن آن ها و نگهداری این بازیکنان برای بازی های سخت تر است.

محمدی راد در خصوص علی اصغر مجرد و بهنام نیز گفت: بازیکنان با کیفیتی داریم، که به تیم ما کمک می کنند و جایگاه خود را در والیبال ما مستحکم کرده اند، مربی تیم ملی این مسابقات را می بیند و بر اساس این بازی ها تصمیم می گیرد.

وی در مورد برنامه های تیم شهرداری ورامین برای ادامه راه مسابقات لیگ برتر و مسابقه هفته بعد این تیم در سیرجان نیز اظهار داشت: ما از هفته آینده مسابقات سخت تر و با تیم های بهتری را پیش رو داریم و باید خود را آماده کنیم و بتوانیم دست پر از سیرجان برگردیم.

سرمربی شهرداری ورامین اضافه کرد: امسال تیم ها قدرت بردن یکدیگر را دارند و بازی های با کیفیت و تقابل تیم های خوب را شاهد هستیم و هر تیمی که بهتر تمرین کرده باشد و هماهنگ تر باشد برنده میدان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، تیم والیبال شهرداری ورامین از سری مسابقات هفته ششم لیگ برتر والیبال کشور در یک مسابقه خانگی با نتیجه ۳ بر صفر از سد عقاب نهاجا گذشت.

این تیم تا پایان هفته ششم لیگ برتر، در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد.


9968658
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است