ورزشی 14:42 - 18 بهمن 1394
سعید ملایی در دومین مبارزه خود در رقابت‌های جودوی گرنداسلم پاریس به پیروزی رسید و جواد محجوب نیز مقابل حریفی از کشور میزبان شکست خورد.

دومین پیروزی ملایی در گرند اسلم پاریس/ محجوب شکست خورد

به گزارش ایسنا، در جریان دومین روز از رقابتهای جودوی گرند اسلم پاریس که امتیاز آن در کسب سهمیه المپیک 2016 اثرگذار است،سعید ملایی نماینده وزن 81- کیلوگرم ایران در دومین مبارزه خود مقابل دیگو لیما از پرتغال که در جایگاه 50 دنیا قرار دارد، به روی تاتامی رفت و در پایان با امتیاز یوکو به برتری دست یافت.

ملایی در دور بعد مقابل رومن موستوپولوس از یونان که در جایگاه 14 رنکینگ جهانی قرار دارد مبارزه خواهد کرد.

سعید ملایی نماینده وزن 81- کیلوگرم ایران که صاحب جایگاه 37 در رنکینگ برترین جودوکاران دنیاست، پیش از این در دور نخست مقابل آدریان لورنزو ناسیمنتو از اسپانیا که رنکینگ 39 دنیا را در اختیار دارد با ضربه فنی به پیروزی رسید.

اما جواد محجوب نماینده وزن 100- کیلوگرم ایران که جایگاه 32 رنکینگ فدراسیون جهانی جودو را در اختیار دارد در مبارزه دوم خود مقابل کریل مارت از کشور میزبان که در جایگاه پنجم رنکینگ جهانی قرار دارد به روی تاتامی رفت و در مدت زمان 3 دقیقه و 44 ثانیه ضربه فنی شد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند.

محجوب پیش از این در دورنخست مقابل میروسلاو ژور از اسلواکی و دارنده رتبه 194 دنیا قرار گرفت و در مدت زمان 4 دقیقه و 40 ثانیه رقیب خود را با ضربه فنی از پیش رو برداشت.در این وزن 54 جودوکار حضور دارند.

رقابت‌های گرند اسلم پاریس از معتبرترین تورنمنت‌های جهان محسوب می‌شود که در رقابت‌های امسال 564 جودوکار از 91 کشور دنیا حضور دارند که برای ارتقای جایگاه خود در رنکینگ فدراسیون جهانی به مبارزه با رقبا می‌پردازند. پس از پایان تورنمنت‌های اثرگذار در رتبه جودوکاران در رنکینگ جهانی،22 جودوکار نخست این رنکینگ جواز حضور در رقابت‌های المپیک ریو را کسب می‌کنند.

دو نماینده جودوی ایران با سرمربیگری مجید زارعیان پس از این رقابت‌ها در مسابقات اتریش و آلمان نیز حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام


7661464
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است