وبگردی 00:34 - 13 اسفند 1393
مهم‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی کشور
صمصامی: مردم به تورم صفر درصد می‌خندند، شغل‌هایی که یک شبه تروریست‌ها را ثروتمند کردند و بانوی ایرانی که ۶۰ سال زباله تولید نکرد از مهم‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی کشور مجازی کشور است.

صمصامی: مردم به تورم صفر درصد می‌خندند/ شغل‌هایی که یک شبه تروریست‌ها را ثروتمند کردند/ بانوی ایرانی که زباله تولید نمی‌کند

سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند.

در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز سه‌شنبه  12/12/1393 می‌آید:

 

* چاپ و توزیع نامه رهبر انقلاب بین مردم آلمان+تصاویر

 ابنا خبر داد: دو جوان آلمانی نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را چاپ و آن را میان جوانان شهر وتزلار آلمان توزیع کردند.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

* حجت‌الاسلام زائری: لنگه کفش آن خانم محجبه را با تمام جبهه دشمن عوض نمی‌کنم+فیلم

سایت جهان نیوز نوشت: طی چند روز گذشته کلیپی از مباحثه حجت‌الاسلام محمدرضا زائری با یک بانوی محجبه در شبکه‌های اجتماعی موبایلی پخش شد که تعابیر مختلفی از صحبت‌های این کارشناس فرهنگی صورت گرفت.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

 

* قاچاق لوازم رایانه‌ای توسط تانکرهای حمل سوخت

سایت صبحانه خبر داد: بر اساس نامه یک مقام مسئول در سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان، مشخص شده است که حمل و نقل لوازم رایانه‌ای به صورت قاچاق، توسط ناوگان تانکری و بخش حمل فرآورده های نفتی صورت می‌گیرد.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

 

* سلاح «فاتح» برای تولید انبوه به وزارت دفاع رفت+عکس

دفاع پرس گزارش داد: سلاح هجومی «فاتح» که توسط سازمان تحقیقات و خودکفایی نیروی زمینی سپاه طراحی شده و مورد آزمایش میدانی قرار گرفته بود، برای تولید انبوه به صنایع جنگ‌افزارسازی وزارت دفاع سپرده شد.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

* سرپرست اسبق وزارت اقتصاد: مردم به تورم صفر درصد می خندند

حسین صمصامی، سرپرست اسبق وزارت امور اقتصادی و دارایی در گفتگو با نسیم اظهار داشت: آمارهای اخیر بانک مرکزی بیشتر سیاسی است تا اقتصادی.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

 

* بانوی ایرانی که ۶۰ سال زباله تولید نکرد+عکس

 مجله مهر نوشت: مه‌لقا ملاح ۶۰ سال است که زباله‌ای بیرون از خانه نگذاشته و حتی اعضای خانواده‌اش هم این کار را نکرده‌اند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

 

* شغل‌هایی که یک شبه تروریست‌ها را ثروتمند کردند

سایت مشرق گزارش داد: در سال ۲۰۱۲ میلادی، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به نقل از منابع خود در وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد سازمان القاعده طی ۸ سال گذشته سالانه به صورت میانگین ۱۲۰ میلیون دلار از طریق «آدم ربایی» و «گروگان گیری» کسب کرده است.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

* رئیس کل سابق بانک مرکزی: دولت آمار سازی نکند

طهماسب مظاهری، وزیر اسبق اقتصاد و رئیس‌کل سابق بانک مرکزی در گفتگو با سایت تراز، با اشاره به اعلام تورم صفر درصدی نقطه‌به‌نقطه در بهمن‌ماه امسال گفت: دولتی که بخواهد انتخابی یک شاخص اقتصادی را اعلام کند، به مردم خیانت کرده است.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

 

آیت‌الله ممدوحی: رئیس جدید خبرگان رهبری باید مقبولیت، اعلمیت و جامعیت ویژه در راستای اهداف راهبردی انقلاب داشته باشد

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رئیس جدید مجلس خبرگان رهبری باید مقبولیت، اعلمیت و جامعیت ویژه در راستای اهداف انقلاب داشته باشد.

ادامه گفت و گو را اینجا بخوانید.

 

* تصاویر/ ۶ رستوران عجیب دنیا

سایت مد آنلاین با انتشار تصاویری نوشت: برای بسیاری از عاشقان سفر، دیدن مکان‌های عجیب لذت دیگری دارد؛ آنهایی که دوست دارند در سفر به کشورهای مختلف، به جای رفتن به رستوران‌های خیابانی در شهرهای مختلف، طعم غذا در رستوران‌های شگفت‌انگیز و عجیب را بچشند.

تصاویر را اینجا مشاهده کنید.

 

* تصویرسازی/ آخرین لبخند

تصویر سازی سایت فرهنگ نیوز با عنوان «آخرین لبخند» را در ادامه مشاهده می‌کنید.

عکس را اینجا مشاهده کنید.

 

* مسمومیت شدید غذایی در دانشگاه شیراز+عکس/ دختران خبرساز انگلیسی در استانبول/ بخت سیاه در انتظار ببر سفید

بسته‌ خبری «چند خبر آن طرف‌تر» را اینجا مشاهده کنید.

 

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

انتهای پیام/

 


5970183
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» زباله‌های تهران حکم طلا را دارند؛ طلایی که خیلی‌ها را مانند قارون ثروتمند کرده است؛ کاسبانی که آنقدر ولع پول بیشتر دارند که برای همین مخازن زباله بدبو روی هم تفنگ می‌کشند و هم را می‌کُشند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» زباله‌های تهران حکم طلا را دارند؛ طلایی که خیلی‌ها را مانند قارون ثروتمند کرده است؛ کاسبانی که آنقدر ولع پول بیشتر دارند که برای همین مخازن زباله بدبو روی هم تفنگ می‌کشند و هم را می‌کُشند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» روش‌های هوشمندانه‌ای که رسانه‌ها از گذشته تاکنون برای تحت تاثیر قرار دادن باور‌های مخاطب به کار گرفته‌اند، با بروز رسانه‌های جدیدتر و تاثیرگذارتری مانند توئیتر، فیسبوک و. شکل نوینی به خود گرفته است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حامیان غربی رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم‌ نسبت به خباثت‌هایی که در سر دارد، هشدار دادند. آن‌طور که در گزارش رسانه‌های غربی آمده جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگوها و تماس‌های تلفنی از نتانیاهو خواسته پاسخی به ...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» همراهی یا عدم همراهی آمریکا با اسرائیل به مسئله سیاست خارجی این کشور و ائتلاف غربی‌ها متشکل از کشور‌های اروپایی تبدیل شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» گروهی از دانشمندان به رهبری زیست‌شناس، کورتنی کلارک هاچتل، تاردیگراد‌ها را با پرتو‌های گاما منفجر کردند و به مشاهده واکنش آنها نشستند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» چه بسیار انسان‌هایی که در اثر شنیدن قرآن به اسلام جذب شدند، خدا قرآن را این‌قدر با برکت خلق کرده که حتی صدای خواندنش هم برای کفار جاذبه دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس بورس گفت: بیشتر شرکت‌های سرمایه‌گذار در بورس در حوزه تولید فعال هستند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» هنوز شخصیت بسیاری از فرماندهان دوران دفاع مقدس مثل مهدی باکری ناشناخته مانده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» وابستگی امنیتی به سایر دولت‌ها هرچند ممکن است در کوتاه‌مدت ایجاد بازدارندگی کند اما در بلندمدت تأمین‌کننده امنیت دولت‌ها نیست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است