استانی 16:19 - 07 فروردین 1394
امام جمعه گرمی:
امام جمعه گرمی گفت: شورای امنیت به عروسک خیمه شب‌بازی تبدیل شده است.

شورای امنیت به عروسک خیمه شب‌بازی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام یدالله صفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گرمی اظهار کرد: حمله عربستان به یمن که با دستور مستقیم آمریکا انجام شده در حمایت از رژیم صهیونیستی و ایجاد حاشیه امنیت برای این رژیم بوده است تا بار دیگر نظر افکار عمومی را به سمت و سوی دیگری کشانده و حریم امنیت رژیم صهیونیستی را تامین کند.

وی با اشاره به فتنه‌گری‌های عربستان در ماه‌های اخیر با فتوای مفتی‌های بدخواه عربستان و خطبای عوام فریب این کشور که برای کشتار مسلمانان و اشکال ممالک اسلامی فرمان می‌دهند، گفت: عربستان امروز بازیچه آمریکا در منطقه شده و جای تاسف اینجا است که برخی از کشورهای منطقه نیز این رژیم منحوس را همکاری می‌کنند.

صفری با یادآوری اینکه آل سعود از این حملات جز ناکامی و انزوای داخلی و بین‌المللی نتیجه‌ای نمی‌گیرد، افزود: به جای اینکه امت اسلامی در انسجام و اتحاد به سر ببرند به دست حاکمان نابخرد عربستان به یک نفاق داخلی گرفتار شده‌اند.

امام جمعه گرمی تصریح کرد: عربستانی‌ها به جای آنکه خود را خادم‌الحرمین نامگذاری کنند باید خود را خائن‌الحرمین بدانند، چراکه استقلال سیاسی و حاکمیت یک کشور با اندیشه تجاوزگرانه خود مورد تاخت و تاز قرار داده‌اند.

صفری به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: همدلی و همزبانی دولت و مردم می‌تواند خروجی مشخص و پرثمری را برای نظام اسلامی ما به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: قطعا دولتمردان باید در رفتار با مردم صادق باشند و مردم نیز پشتیبانی همیشگی خود را از دولتمردان و نظام اسلامی نشان دهند.

امام جمعه گرمی در پایان به مناسبت هفته، فرا رسیدن یوم‌الله 12 فروردین اشاره کرد و گفت: 12 فروردین شناسنامه انقلاب اسلامی است که در آن جمهوریت و اسلامیت نظام به نقطه ظهور و بروز حقیقی رسیده است.


6102819
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است