ورزشی 23:25 - 01 مهر 1393
هفته پنجم لالیگا اسپانیا
تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری خانگی به پیروزی پرگل رسید.

پیروزی پرگل رئال و درخشش خیره‌کننده رونالدو

به گزارش خبرگزاری فارس، در نخستین بازی از هفته پنجم لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید که چند روز پیش در خانه لاکرونیا به پیروزی پرگل و روحیه‌بخش 8 بر 2 دست یافته بود، در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو و در حضور 65 هزار تماشاگر میزبان الچه بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 5 بر یک شکست دهد.

در این دیدار نیز کریستیانو رونالدو خوش درخشید و در دقایق 28 و 80 از روی نقطه پنالتی، 32 و 2+90 برای تیمش گلزنی کرد.مرد سال 2013 فوتبال جهان با چهار گلی که به ثمر رساند تعداد گل‌های زده خود را در رقابت‌های این فصل لالیگا در مدت چهار روز به 7 گل رساند. گرت بیل نیز گل نخست رئال را در دقیقه 20 به ثمر رساند، گلی که قوهای سپید را به بازی برگرداند و گل خورده که توسط آلباکار در دقیقه 15 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بود را جبران کرد.

رئال با این برد 9 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و موقتا به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

الچه نیز در امتیاز 4 باقی ماند.

برای مشاهده جدول رده بندی لالیگا اسپانیا اینجا کلیک کنید.


4783982
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است