بین‌الملل 21:17 - 17 بهمن 1394
نیروهای مردمی عراق موفق به دفع حمله تروریست‌های داعش به منطقه استراتژیک تلال حمرین در شمال صلاح الدین شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از المسله، واحد اطلاع رسانی جنگی نیروهای مردمی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این نیروها روز شنبه حمله گسترده تروریست‌های داعش به منطقه تلال حمرین با استفاده از خودروهای بمب گذاری شده را دفع کردند.



در این بیانیه آمده است که یکی از مجاهدان عراقی توانست پیش از شهادتش، با موشک انداز آر پی جی چند خودرو و تانک بمب گذاری شده از سوی داعش را هنگام نزدیک شدن به خطوط نیروهای عراقی، هدف قرار دهد.



براین اساس، نیروهای مردمی عراق با پشتیبانی نیروی هوایی، خسارت‌های سنگین جانی و مادی به تروریست‌ها وارد کردند.



منطقه تلال حمرین یکی از مناطق استراتژیک در شمال صلاح الدین به شمار می رود. از این رو تروریست‌های داعش سعی دارند کنترل این منطقه را به دست آورند.



این در حالی است که نیروهای لشگر 10 ارتش عراق نیز با پشتیبانی حملات هوایی ائتلاف بین المللی توانستند حمله داعش به مقر این لشگر در منطقه الثرثار واقع در شمال الرمادی استان انبار را دفع کنند.



در همین راستا واحد اطلاع رسانی جنگی به فرماندهی عملیات مشترک اعلام کرد بر اساس اطلاعات رسیده از دستگاه اطلاعاتی و تحقیقات فدرال، یک خودروی بمب گذاری شده در محله صنعتی شهر فلوجه انبار منفجر و 32 نفر بر اثر آن کشته شدند.



گروه تروریستی داعش از تابستان سال گذشته تاکنون بخش‌هایی از شمال و غرب عراق را اشغال و مرتکب جنایات زیادی شده است.









انتهای پیام/




7660087
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بازتاب‌های حمله ایران در رژیم اشغالگر همچنان ادامه دارد و رسانه‌های صهیونیست عملیات ایران را عملیاتی بی سابقه در جهان تلقی می‌کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سخنانی غیرقابل باور، برای کم کردن تعداد اسرای فلسطینی خواستار اعدام آنان شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اتحادیه اروپا و آمریکا در واکنش به پاسخ موشکی ایران علیه اسرائیل، بار دیگر دست به استفاده از ابزار نخ‌نمای تحریم بردند و یک سری تحریم‌های جدید اعلام کرده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مهندسی معکوس ابزاری قدرتمند در زمینه جنگ و درگیری است، زیرا می‌توان از آن برای تحلیل و درک فناوری‌های پیچیده دشمن و استراتژی‌های آن استفاده کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فعال سیاسی آمریکایی در تحلیل پاسخ ایران به اسرائیل گفت دفاع ایران قدرت امپریالیستی غرب را پوچ کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس آنروا اعلام کرد رژیم صهیونیستی با تلاش بدخواهانه‌ای سعی دارد به کار آنروا در غزه پایان دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پیش از جلسه شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی عضویت کامل فلسطین در این نهاد، آمریکا درحال کارشکنی در این خصوص برای جلوگیری از عضویت فلسطین است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» افسر اطلاعاتی سابق نیروی دریایی آمریکایی گفت: ایران با عملیات اخیر نشان داد هر زمان بخواهد می‌تواند ضربات راهبردی را از حیث نظامی به رژیم اسرائیل وارد کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه انگلیسی گزارش داد با توجه به سرنوشت پدافند هوایی اوکراین، می‌توان گفت اسرائیل هم در درازمدت قادر به حفظ توان کنونی پدافند هوایی خود نیست و بالاخره در برابر انبوه موشک‌های بازیگران منطقه کم می‌آورد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گروهی از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا ادعای رئیس جمهور ایالات متحده مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی ناقض قوانین بین‌المللی نیست را رد و تاکید کردند که (رژیم) اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است