استانی 23:10 - 06 فروردین 1398

مدیران و مردم کردستان آماده میزبانی کامل از مسافران نوروزی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن مرادنیا عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از مرکز پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی در سنندج, از وقوع حادثه سیل در استان‌های گلستان و فارس اظهار تأسف کرد و به خانواده جان باختگان در این حوادث تلخ تسلیت گفت.

وی افزود: در این راستا اولین محموله کمک‌های مردمی، مردم نوع دوست استان کردستان نیز برای مناطق آسیب دیده ارسال شد و اظهار امیدواری کرد مردم استان در این راستا همکاری بیشتری داشته باشند.

استاندار کردستان ادامه داد: مردم فرهنگی و فهیم کردستان به دلیل وقوع سیل اخیر در چند استان کشور به پاس احترام به درگذشتگان این حوادث مراسمات و برنامه‌های نوروزی خود را برگزار نمی‌کنند و مردم کردستان خود را در غم و مصیبت بازماندگان شریک می‌دانند.

مرادنیا یادآور شد: امسال به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی شاهد کاهش ورود مسافران و گردشگران نوروزی به استان هستیم که مسلماً با مساعد شدن هوا با توجه به جاذبه‌های گردشگری استان به تعداد مسافران نوروزی ورودی به کردستان افزوده خواهد شد.

وی با اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه اسکان و خدمات رسانی به مسافران نوروزی در ادامه بیان کرد: امکانات لازم برای رفاه هر چه بیشتر مسافران در سطح استان فراهم شده و امیدواریم که مسافرینی که کردستان را برای مقصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اند در نوروز امسال از زیبایی‌های طبیعی و گردشگری کردستان بهره مند شوند.

استاندار کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: از مسافرینی که در این ایام در استان حضور درخواست می‌کنیم که به علت شرایط نامساعد آب و هوایی در صورت امکان در مناطق حادثه خیز و در حاشیه رودخانه‌های استان توقف نکند و در محل‌های امن و مراکز اسکان پیش بینی شده استان مستقر شوند.

مرادنیا افزود: در چند روز اخیر به علت افزایش میزان بارندگی‌ها در سطح استان ظرفیت برخی از سدهای استان پر شده و با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و تشکیل ستاد بحران استان و با بسیج کلیه امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی استان آماده مقابله با بروز هرگونه حادثه هستیم.

وی در پایان اظهار داشت: به دقت همه جوانب را بررسی و زیر نظر داریم و اقدامات پیشگیرانه را انجام می‌دهیم و با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در حریم رودخانه‌ها و مناطق پایان دست سدهای استان که موجب بروز تلفات جانی و مالی شود به شدت برخورد می‌کنیم.


10087747
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است