استانی 15:32 - 04 اردیبهشت 1397
رییس هیات بدمینتون البرز با اشاره به بزرگ‌ترین مشکل این هیات گفت: نداشتن سالن اختصاصی ورزشکاران این رشته را دچار مشکل کرده است.

بدمینتون کاران البرزی سالن اختصاصی تمرین ندارند

میثم پورکریمان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر هزار و 200 ورزشکار عضو هیات بدمینتون استان هستند که 65 درصد آنها را زنان تشکیل داده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری چند مسابقه در ماه جاری ادامه داد: از 12 تا 16 اردیبهشت شاهد برگزاری مسابقات رنکینگ انتخابی رده‌های سنی مختلف استان در سالن امام رضا (ع) شهرستان فردیس خواهیم بود. علاوه براین، در هفته سوم این ماه نیز مسابقات پارکی تنیس در دو مجموعه پارک تنیس و ایران زمین کرج برگزار خواهد شد.

پورکریمان بیان کرد: در حال حاضر تنها 12 سالن سانسی در اختیار ورزشکاران این رشته در استان قرار دارد که همین امر تمرینات قهرمانی ورزشکاران را با اختلال مواجه می‌کند.

رییس هیات بدمینتون البرز توضیح داد:  قهرمانی رشته بدمینتون حتما باید در سالن برگزار شود چون باد توپ‌ها را تکان می‌دهد و این تکان‌ها باعث می‌شود ورزشکار نتواند با تمام توان رقابت کند.

وی اظهار کرد: مهمترین اولویت امسال هیات بدمینتون استان در سال جاری اجرای طرح احداث سالن اختصاصی این رشته است تا در سال‌های آینده ورزشکاران بدون مشکل بتوانند تمرین کنند.

انتهای پیام


9756804
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است