استانی 12:03 - 09 شهریور 1393
همزمان با سراسر کشور
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قلعه‌گنج گفت: آزمون سراسری قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار می‌شود.

آزمون سراسری قرآن کریم در قلعه‌گنج برگزار می‌شود

سیداسماعیل آفاق‌حسینی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: آزمون قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در رشته‌های قرائت، حفظ، تفسیر و تدبر در قرآن در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی تعداد شرکت‌کنندگان این آزمون را بیش از 100 نفر دانست و بیان داشت: سه نفر نیز در بخش حفظ کامل قرآن شرکت می‌کنند.

آفاق‌حسینی با اشاره به اینکه این آزمون هرساله در اردیبهشت و مهر ماه به صورت کتبی برگزار می‌شود، تصریح کرد: حد نصاب نمره این آزمون 60 است و به پذیرفته‌شدگان گواهینامه از معاونت امور قرآنی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قلعه‌گنج گفت: تاکنون 250 نفر از نخبگان قرآنی شهرستان در این آزمون‌ها شرکت کرده و موفق به دریافت گواهی معتبر شده‌اند.

وی افزود: روستاهای مزرعه شهید بهشتی و چلپایی از روستاهای پیشرو و موفق در تربیت مربیان قرآنی و حافظان قرآن بوده‌اند که امیدواریم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

آفاق‌حسینی عنوان کرد: در این شهرستان دو مؤسسه قرآنی وجود دارد که با توجه به گسترش فرهنگ قرآنی نیاز به توسعه و افزایش این مؤسسه‌ها است و خیران می‌توانند در این زمینه همکاری کنند.


4608465
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است