گوناگون 15:39 - 30 اسفند 1395
در ارتباط مستقیم تصویری با بوشهر عنوان شد؛
رئیس جمعیت هلال احمر از تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای امدادرسانی به حادثه دیدگان طغیان دریا در شهرستان دیر از توابع استان بوشهر خبر داد.

تامین امکانات هلال احمر برای یافتن مفقودین طغیان دریا

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سیدامیرحسین ضیایی ظهر دوشنبه با حضور در مرکز فرماندهی کنترل هماهنگی و عملیات جمعیت هلال احمر (EOC) ضمن ارتباط مستقیم تصویری با جمعیت هلال احمر بوشهر در جریان امدادرسانی به حادثه دیدگان طغیان دریا در شهرستان دیر قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای امدادرسانی به حادثه دیدگان و همچنین جستجوی مفقودین این حادثه تأمین شده است، خطاب به مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر گفت: ما به جهت تأمین امکانات و تجهیزات، هیچ مشکلی نداریم و تمام سعی و تلاش خود را برای جستجوی مفقودین بکار می‌گیریم.

ضیایی ضمن خسته نباشید از تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر استان بوشهر سال جدید را به نیروهای تلاشگر هلال احمر تبریک گفت.

در ابتدای این ارتباط تصویری، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر به تشریح روند امداد رسانی در حادثه طغیان دریا پرداخت و گفت: با توجه به اینکه این حادثه در این منطقه و استان بوشهر بی‌سابقه بوده تمامی عوامل امداد و نجات با حضور در محل حادثه نسبت به امداد و نجات حادثه دیدگان تلاش کردند.

وی با اشاره به استقرار تیم‌های امدادی از شهرهای مختلف بوشهر در شهرستان دیر اظهار داشت: تاکنون یک فوتی حادثه محرز شده و همچنین یک پسر حدود ۹ ساله را آب برده است که در تلاشیم جسد وی را پیدا کنیم.

درویشی با اشاره به اینکه گفته می‌شود در این حادثه ۵ نفر مفقود شده‌اند، تأکید کرد: گفته می‌شود یک خانواده ۴ نفره که از مسافران نوروزی بودند در محل حادثه حضور داشتند و اینکه آب آنها را برده باشد هنوز قطعی نیست زیرا احتمال دارد آنها محل حادثه را ترک کرده باشند.

وی با اعلام اینکه شرایط برای استفاده از بالگرد جهت جستجوی هوایی مقدور نیست، گفت: به جهت اینکه شرایط جوی منطقه همچنان بارانی و طوفانی است لذا فعلاً نمی‌توان از بالگرد برای عملیات جستجو استفاده کرد.


8942038
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است