گوناگون 16:52 - 19 مرداد 1399
در روزهایی که کرونا نفس بسیاری از کسب و کارها را گرفته و وضعیت اقتصادی بسیاری از مردم در شرایط مطلوبی نیست، ساخت فروشگاه اینترنتی می‌تواند حلقه مشتریان کسب و کارهای کوچک را افزایش دهد و انتخاب موثری برای افزایش درآمد باشد.

ساخت فروشگاه در شیپور چه مزایایی دارد؟

به گزارش ایسنا، بنابراعلام شیپور، این مجموعه در این مسیر از دو سال قبل شروع به فعالیت کرده و امکانات فراوانی را برای کسب و کارهای خرد و کلان ایجاد کرده است. ساخت فروشگاه اینترنتی در شیپور بسیار آسان است. شما با وارد کردن شماره تماس خود و اطلاعات مربوط به دسته‌بندی را وارد کرده و کارشناسان فروش شیپور بلافاصله با شما تماس خواهند گرفت و فروشگاه شخصی شما را در شیپور راه‌اندازی می‌کنند.

 صفحه اختصاصی فروشگاه در شیپور

· در صفحه فروشگاهی شیپور شما یک صفحه اختصاصی در اینترنت خواهید داشت. در این صفحه تنها آگهی‌های شما نمایش داده می‌شود. با اشتراک‌گذاری آدرس اختصاصی (URL) مشتریان جدید پیدا کنید و چهره‌ای حرفه‌ای‌تر از کسب و کارتان ارائه دهید.

· در صفحه فروشگاه شما دارای بخش ویژه آگهی‌هایتان خواهید بود که به نمایش آگهی‌های مربوط به فروشگاهتان اختصاص یافته است.

· همچنین بخش درباره ما برای آشنایی بیشتر کاربران با فعالیت‌های شما و همچنین صفحه ویژه تماس که دربرگیرنده شماره تلفن، لینک وبسایت شما و نیز شبکه‌های اجتماعی شماست نیز پیش‌بینی شده است.

· شما در صفحه فروشگاهتان در  شیپور بنر و لوگوی اختصاصی خو درا نمایش می‌دهید. با اضافه کردن بنر تبلیغاتی به صفحه فروشگاه‌تان معرفی بهتری از برندتان خواهید داشت.

افزایش میزان بازدید

فروشگاه‌های شیپور می‌توانند در افزایش میزان بازدید از صفحه‌های شما نیز تاثیرگذار باشند. افزایش بازدید از صفحه و قرار گرفتن در صدر آگهی‌ها امکاناتی است که فقط برای دارندگان فروشگاه در نظر گرفته شده است .

این در حالی است که شما به عنوان صاحب فروشگاه می‌تواند آگهی خود را با استفاده از امکان "بروزرسانی" در صدر آگهی‌ها نگاه دارید و به مدت ۲۴ و ۴۸ ساعت آگهی خود را ویترین و در ذیل گروه‌های مرتبط قرار دهید.

برند سازی

از سوی دیگر برند سازی برای فروشگاه‌های شما از دیگر ویژگی‌های ساخت فروشگاه در شیپور است.

· نمایش لوگو در نتایج جستجوها به شناخت بیشتر کاربران به شما کمک خواهد کرد. این مساله اعتبار فروشگاه شما را نیز افزایش خواهد داد.

· مساله بعدی اهمیت استفاده از واترمارک روی همه عکس‌های  شماست که می‌تواند به اطمینان بیشتر کاربران نسبت به محصولات شما بینجامد.

· همچنین با نمایش آگهی شما در کنار دیگر آگهی‌های پیشنهادی، میزان بیشتری از کاربران با شما و فعالیتتان رو به رو می‌شوند.

همه این‌ها را باید در کنار میزان بالای کاربران در شیپور در نظر بگیریم که می‌توانند به اطمینان شما از زنگ خور بودن آگهی و بازدید بالای آن کمک کنند.

خرید اینترنتی

چندی است که شیپور از قابلیت جدید خود به عنوان "خرید اینترنتی" رونمایی کرده که می‌تواند تحولی در عرصه خرید و فروش آنلاین محسوب شود.

خرید اینترنتی، قابلیت جدید شیپور است که این امکان را به خریداران می‌دهد تا با خرید آنلاین محصول مورد نظر، با خیالی آسوده و اطمینان خاطر کامل پول را پرداخت کنند. محصول در سریع‌ترین زمان ممکن در محل، تحویل خریدار شده و در صورت تایید، پول به حساب فروشنده واریز می‌شود و در غیر این صورت به حساب خریدار عودت خواهد شد.

بر همین اساس است که ساخت فروشگاه اینترنتی در شیپور می‌تواند به رونق کسب و کارهای کوچک و حتی خانگی و روستایی کمک کند. برای ساخت فروشگاه هم می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.sheypoor.com/ساخت-فروشگاه

انتهای رپرتاژ آگهی


10659223
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است