ورزشی 09:41 - 11 بهمن 1393
ترین‌های هفته هجدهم لیگ برتر
در هفته هجدهم لیگ برتر استقلال به عنوان بهترین تیم هفته انتخاب شد.

استقلال بهترین تیم هفته، میداودی بهترین بازیکن هفته/عواقب دربی برای پرسپولیس ادامه دارد!

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ایران پس از 50 روز تعطیلی از پنجشنبه گذشته با انجام 3 بازی از سر گرفته شد که در نهایت و در پایان این هفته، رقابت در صدر جدول رده‌بندی با توقف نفت و تراکتورسازی، شکست سپاهان مقابل استقلال و برتری فولاد فشرده‌تر و داغ‌تر از همیشه شد.

**نتایج، اتفاقات و ترین‌های هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر به شرح زیر است:

نفت‌ مسجد سلیمان صفر - پیکان صفر

گسترش فولاد 2 - سایپا 3

صبای قم صفر - پدیده صفر

ذوب آهن یک - پرسپولیس صفر

ملوان صفر - تراکتورسازی صفر

نفت تهران یک - استقلال خوزستان یک



استقلال 2 - سپاهان یک

فولاد 2 - راه‌آهن صفر

**ترین‌های هفته هجدهم لیگ برتر:

تعداد گل‌های هفته هجدهم: 13گل

میانگین گل در هر مسابقه: 1،62 گل

پرگل‌ترین دیدار: یک دیدار با 5 گل (گسترش فولاد 2 - سایپا 3)

کم‌گل‌ترین دیدار: 3 دیدار بدون گل (ملوان صفر - تراکتورسازی صفر/ نفت‌ مسجد سلیمان صفر - پیکان صفر/ صبای قم صفر - پدیده صفر)

 

**بهترین تیم هفته: استقلال

در هفته هجدهم لیگ برتر و در حساس‌ترین دیدار این هفته استقلال در ورزشگاه‌ آزادی سپاهان، یکی از رقبای قدرتمند خود در صدر جدول را در دقایق پایانی شکست داد تا شاگردان قلعه‌نویی به عنوان بهترین تیم هفته انتخاب شوند.

در همین هفته سایپا در خانه گسترش فولاد شکست را با پیروزی عوض کرد تا این تیم نیز به همراه فولاد خوزستان به عنوان تیم‌های خوب هفته انتخاب شوند.

**ناکام هفته: پرسپولیس و سپاهان

در این هفته از رقابت‌ها پرسپولیس یک شکست دیگر را در لیگ برتر پذیرا شد تا ناکامی‌های سرخ‌پوشان همچنان ادامه داشته باشد. همچنین سپاهان در جدال تیم‌های صدرنشین، بازی را به استقلال واگذار کرد تا شاگردان فرکی نیز به همراه پرسپولیس از ناکامان هفته لقب بگیرند.

**بهترین بازیکن هفته: میداودی

در هفته هجدهم لیگ برتر چند بازیکن از جمله رضا عنایتی و امید ابراهیمی در ترکیب استقلال، آل نعمه و قاضی در ترکیب فولاد، حسن‌زاده در ترکیب ذوب‌آهن نمایش درخشانی داشتند و توانستند در برتری تیم‌های خود نقش بسزایی را ایفا کنند. با این حال عنوان بهترین بازیکن هفته به میلاد میداودی تعلق می‌گیرد که ضمن به ثمر رساندن یک گل استثنایی، با دادن 2 پاس گل بیشترین تأثیر را در پیروزی سایپا در خانه گسترش فولاد اسفا کرده باشد.

**بهترین مربی هفته: گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی در پیروزی مقابل سرخابی‌ها هت‌تریک کرد. این مربی که پیش از این در جام حذفی هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را شکست داده بود در هفته هجدهم لیگ برتر نیز یک بار دیگر پرسپولیس را شکست داد تا این مربی به عنوان بهترین مربی هفته انتخاب شود.

**بازی هفته:

استقلال 2 - سپاهان یک

**اتفاقات هفته هجدهم:

در هفته هجدهم لیگ برتر پرسپولیس یک شکست دیگر را پذیرا شد تا این تیم پس از پیروزی در دربی همچنان تیمی شکست خورده باشد. جالب اینکه پس از دربی 79 و پس از شکست پرسپولیس مقابل فولاد، بازیکنان این تیم اعتقاد داشتند ناداوری‌ها و اتفاقات علیه این تیم به خاطر پیروزی سرخ‌ها در دربی بوده و به همین دلیل فدراسیون فوتبال در صدد این است که فضا را به ضرر این تیم کند.

در هر صورت اگر فرضیه بازیکنان پرسپولیس درست باشد این تیم با تحمل سومین شکست پیاپی در لیگ برتر، همچنان عواقب پیروزی در دربی 79 را متحمل می‌شود!

**گلزنان لیگ برتر تا هفته هجدهم:

12 گل: لوسیانو ادینهو (تراکتورسازی)

9 گل: سجاد شهباززاده (استقلال)

7 گل: امید ابراهیمی (استقلال) - سروش رفیعی (فولاد) - محمدرضا خلعتبری (سپاهان)

6 گل: محسن دلیر (تراکتورسازی) - مهدی شریفی (سپاهان) - محسن یوسفی (ملوان)


5738433
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شک نکنید که اتفاقات خوبی می‌افتد و این تیم به جایگاه اصلی اش برمی گردد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است