ورزشی 15:53 - 24 آذر 1397
هافبک رئال مادرید از سرمربی اتلتیکومادرید به خاطر عقاید و اظهاراتش انتقاد کرد.

حمله مودریچ به سیمئونه

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لوکا مودریچ برای نخستین‌بار پس از کسب توپ طلای ۲۰۱۸ با رسانه‌ها مصاحبه کرد. هافبک رئال مادرید دو هفته پس از این اتفاق از خود در برابر انتقادها حمایت کرد. بازیکن کروات بیش از همه دیگو پابلو سیمئونه را مخاطب خود قرار داد و گفت: من کاملا با سیمئونه موافقم که از بازیکن خود یعنی آنتوان گریزمان دفاع کند و او را بهترین دانست. با این حال درست نیست که نیاز داشته باشد رئال مادرید و بازیکنانش را کم ارزش جلوه دهد. او از هر فرصتی استفاده می کند تا شرایطی را توصیف کند که واقعی نیستند و پیروزی‌های رئال مادرید را این چنین نشان می‌دهد.

او افزود: برای سیمئونه احترام زیادی قائل هستم و تمام کارهایی که برای اتلتیکو انجام داد. هم‌چنین برای بازیکنان، هواداران و این باشگاه. زمانی که ما را شکست می‌دهند صادقانه به آن‌ها تبریک می‌گویم. ما شکست را می‌پذیریم. عادلانه نیست که موفقیت‌های‌مان به خصوص دو قهرمانی‌مان در لیگ قهرمانان اروپا که با پیروزی برابر اتلتیکو به دست آمد نادیده گرفته و برتری‌مان را کم اهمیت جلوه داده شود. 

مودریچ با کسب توپ طلا به حکمرانی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پایان داد. هافبک رئال مادرید گفت: این دو بازیکن فوق‌العاده هستند که در ۱۰ سال اخیر در فوتبال جهان حکمرانی می‌کردند. اگر بخواهیم به توانایی‌های بازیکنان رای بدهیم تنها باید این جوایز بین مسی و رونالدو تا پایان دوران بازی‌شان تقسیم شود.  با این حال در این جا در مورد یک فصل صحبت می‌کنیم و عملکرد یک بازیکن در طول فصل سنجیده می‌شود. نتایج آرای سرمربیان، بازیکنان و روزنامه‌نگارها بود. یعنی آن‌ها در یک زمان خاص اشتباه کردند؟ جوایز تنها زمانی ارزش پیدا می‌کنند که دیگران برنده شوند. این برای بازیکنان، رای دهندگان و نامزده‌های ۱۰ سال اخیر عادلانه نیست و نه برای فوتبال و نه هوادران. با این حال تکرار می‌کنم هر کسی همان‌طور رفتار می‌کند که باور دارد.

انتهای پیام


10000568
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است