استانی 08:41 - 06 اردیبهشت 1396
دادستان عنبرآباد:
عنبرآباد - دادستان عنبرآباد از انهدام باند سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات یک قبضه سیمینف و کلانشیکف کشف و ضبط شد.

باند سرقت مسلحانه در عنبرآباد منهدم شد

یوسف سبحانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در تاریخ ۲۵ فروردین ۹۶ در پی دستگیری متهم «ع. چ» در روستای شهید دهقان پور و کشف یک قبضه سلاح کلاشنیکف از ید وی موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت و پس از ارجاع پرونده به بازپرسی شعبه اول، جلسه اولیه بررسی و کشف جرائم ارتکابی با بازپرس تشکیل شد.

وی ادامه داد: با تشکیل تیم تحقیق و تیم عملیاتی شروع به کار متهم لب به اعتراف گشود و اقرار کرد که حدود یک سال پیش باهم دستی فردی به هویت «م. ش» و «ا. ز» اقدام به سرقت موتورسیکلت در دو راهی دوساری کرده است.

سبحانی گفت: همچنین متهم اقدام به سرقت یک کیلو هروئین از بارکشان مواد مخدر در جاده آب گرم و گاوداری کرده که بلافاصله دستور جلب متهم «م. ش» و «ا. ز» از طرف بازپرس صادر و با انجام عملیات ضربتی متهم در تاریخ دوم اردیبهشت دستگیر شد.

دادستان عنبرآباد ادامه داد: با حضور بازپرس و پیگیری های صورت گرفته تحقیقات از وی شروع شد که در همان ابتدا به نگهداری و فروش یک قبضه سلاح جنگی سیمینف به فردی به هویت «ر. ا» معترف شد که با صدورحکم جلب وی توسط بازپرس و پیگیری اطلاعاتی آخرین محل تنفس وی در روستای سعد آباد شناسایی و بلافاصله در روز گذشته دستگیر و معترف شد که سلاح را به فردی با هویت «ا. آ» تحویل داده است که طی تماس تلفنی با قاضی حکم جلب وی نیز اخذ و در نهایت سلاح جنگی سیمینف توسط خانواده وی تحویل ماموران شد.

وی گفت: در ضمن طی صورتجلسه مواجهه حضوری متهمان فوق در تیراندازی منجربه خسارت تابلو برق در روستای تل شیراز متعلق «پ. م» پرویز میجانی و طی اخبار واصله تیراندازی منجر به جرح «س. ر» مشارکت داشته اند تحقیقات همچنان ادامه دارد.


9043289
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است