استانی 08:56 - 28 اسفند 1397
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف محموله 18 تنی پیش ساز هروئین در هرمزگان خبر داد.

کشف محموله 18 تنی پیش ساز هروئین در هرمزگان

به گزارش ایسنا، سردارعزیزاله ملکی در این خصوص گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر در پوشش کالای گمرکی اقدام به ورود پیش ساز مواد مخدر از طریق بنادر استان و ترانزیت به کشور های همسایه شرقی می کنند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با همکاری گمرک بندر شهید رجایی در بازرسی از تعدادی کانتینرحاوی مواد شیمیایی به یک دستگاه کانتینر که طی اسناد گمرکی" اسید کلراید" اظهار نموده و به دلایل نامعلومی قصد مرجوعه نمودن محموله را از بندر شهید رجایی داشت؛ مشکوک شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه برابر اظهار نامه می بایست این کانتینر حاوی  18 تن اسید کلراید باشد، اظهار کرد: طی نمونه برداری از محموله مشخص شد بر خلاف شرح کالای اظهار شده، کانتینر موصوف حامل 18 تن پیش ساز مواد مخدر هروئین است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه برابر ماده 40 قانون مبارزه با مواد مخدر، کانتینر مذکور پس از تنظیم صورت جلسه و با هماهنگی مقام قضایی پلمب شد، خاطرنشان کرد: اقدامات پلیسی در جهت شناسایی و دستگیری افراد مرتبط با این پرونده به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.



انتهای پیام


10082473
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است