اجتماعی 07:18 - 30 شهریور 1393
گزارش مهر؛
30/06/1393 07:18

وضعیت حاد بیمار بستری در کما/ شکایت پزشک از جراح

به گزارش خبرنگار مهر، جوان 23 ساله ای به نام حسین نوابی ساکن خرم آباد به دنبال مصرف پودر بدن سازی به کما می رود و در حال حاضر نزدیک به سه هفته است که در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان دولتی شهید رحیمی خرم آباد بستری است.

استفاده از لوله های تنفسی از طریق دهان، باعث شده تا شرایط این بیمار بحرانی شود و از همین رو، پزشک معالج او که متخصص داخلی است، درخواست کرده که استفاده از لوله های تنفسی به جای دهان، از حلق بیمار انجام شود تا از شدت عفونت جلوگیری گردد.

این مطالب را عموی این بیمار در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد و افزود: متاسفانه بعد از گذشت 5 روز از درخواست پزشکان معالج برادر زاده ام برای انجام جراحی، هنوز این جراح فرصت نکرده که این عمل را انجام دهد. در حالی که او هر روز دو سه جراحی زیبایی بینی انجام می دهد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا از نزدیک با این جراح گوش و حلق و بینی برخورد داشته اید که علت را جویا شوید، گفت: متاسفانه اجازه نمی دهند با او حرف بزنیم. در حالی که پزشک معالج برادرزاده ام، همیشه در دسترس است و از هیچ خدمتی کوتاهی نمی کند. 

به گفته عموی بیمار، وضعیت رسیدگی به بیماران در بیمارستان نوساز خرم آباد که تجهیزات خوبی دارد، بسیار بد است.

او افزود: وقتی بیمارمان را برای دیالیز می بریم، بعد از انجام دیالیز بیشتر از یک ساعت معطل می شوی که یک نفر پیدا شود او را به بخش برگرداند. وقتی هم خودمان می خواهیم این کار را بکنیم، اجازه نمی دهند.

او همچنین از وضعیت پرستاری در بخش مراقبتهای ویژه این بیمارستان به شدت گلایه کرد و گفت: رسیدگی به بیماران اصلا خوب نیست. بطوریکه خودمان درخواست کردیم پرستار خصوصی بگیریم که با پیشنهاد ما مخالفت کردند و گفتند که بخش مراقبتهای ویژه یک بخش حساس است که همه نمی توانند حضور داشته باشند!!

عموی این بیمار جوان در ادامه به شکایت پزشک معالج برادرزاده اش از جراح گوش و حلق و بینی بخاطر طولانی شدن زمان جراحی بیمارش اشاره کرد و گفت: چند روز است که پزشک معالج برادرزاده ام درخواست جراحی برای جایجایی لوله های تنفسی را داده که متاسفانه هنوز انجام نشده است. در حالی که روزی دو سه جراحی زیبایی بینی انجام می دهد.

او همچنین از درخواست برای انتقال بیمارشان به تهران خبر داد و افزود: خودم آمدم به تهران و به چند بیمارستان دولتی سر زدم و گفتم که می خواهم بیمارمان را انتقال دهیم که متاسفانه می گویند این کار هم شدنی نیست.

گلایه ها و انتقادات این همراه بیمار در حالی مطرح می شود که از 15 اردیبهشت ماه 93، اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستانهای دولتی و دانشگاهی سراسر کشور آغاز شده است. بر اساس این طرح، ارتقای کیفیت خدمات، یکی از بسته های خدمتی است که در این طرح مورد توجه قرار گرفته است.


4755956
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از رابطه‌ای که انتها ندارد و با شکست رو‌به‌رو می‌شود، گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در شرق استان تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است