گوناگون 11:18 - 28 اسفند 1396
در بازار پرینترهای چندکاره، دو نام وجود دارند که بیش از دیگران مطرح هستند. پرینترهای اچ‌پی و کنون، دو برند مطرح و باسابقه بازار ماشین‌های اداری به حساب می‌آیند که تنوع محصولات آنها بسیار زیاد است.

پرینتر چندکاره کنون بهتر است یا اچ پی؟

به گزارش سرویس بازار ایسنا، به نقل از روابط‌عمومی فروشگاه اینترنتی زنبیل،  در بازار پرینترهای چندکاره، دو نام وجود دارند که بیش از دیگران مطرح هستند. پرینترهای اچ‌پی و کنون دو برند مطرح و باسابقه بازار ماشین‌های اداری به حساب می‌آیند که تنوع محصولات آنها بسیار زیاد است. به‌خصوص اچ‌پی که چندین مدل گران‌قیمت بسیار حرفه‌ای وارد بازار کرده که قیمت بالایی هم دارند. مدل‌های برتر پرینترهای اچ‌پی، کنون و برندهای دیگر را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی زنبیل بررسی کنید و مشخصات کامل آنها را با ویژگی‌های مد نظر خودتان مقایسه کنید. زنبیل بهترین محصولات را با بهترین قیمت، گارانتی معتبر و خدمات پس‌ازفروش به صورت فوری به دست شما می‌رساند، اما ابتدا برای مقایسه و انتخاب بین دو مدل برتر این دو برند، ادامه این نوشتار را بخوانید.

پرینتر چندکاره لیزری کنون مدل i-SENSYS MF۴۱۶dw

مدل i-Sensys MF۴۱۶dw پرینتر چندکاره‌ شرکت کنون که یک همه ‌فن‌حریف برای مصارف اداری با حجم کاری متوسط محسوب می‌شود. به‌ منظور پیشبرد سریع کارها، پرینتر i-Sensys MF۴۱۶dw به ‌سرعت چاپ ۳۳ برگی در کنار رزولوشن ۶۰۰ × ۶۰۰ dpi مجهز شده است. این پرینترcanon  چندکاره دارای یک صفحه ‌نمایش است که کاربری بسیار آسانی دارد و با دکمه‌هایی که بر روی آن تعبیه ‌شده می‌توانید تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید. اسکنر دستگاه i-SENSYS MF۴۱۶dw از نوع رنگی است و از رزولوشن اپتیکال ۶۰۰ × ۶۰۰ dpi و دیجیتال ۹۶۰۰ × ۹۶۰۰ dpi بهره می‌برد. پرینتر کنون i-SENSYS MF۴۱۶dw قابلیت کپی نیز دارد و کاربر می‌تواند به‌صورت دورو و با سرعت ۱۶.۸ تصویر در دقیقه، کپی کند؛ این سرعت با رزولوشن ۶۰۰ × ۶۰۰ dpi همراه است. اولین کپی در ۱۰ ثانیه انجام می‌شود و می‌توانید تا ۹۹۹ برگ را به ‌صورت متوالی کپی کنید. حجم پرینت ماهیانه پیشنهادی شرکت کنون برای این پرینتر ۷۵۰ تا ۳۰۰۰ برگ است. قیمت پرینتر canon مدل i-SENSYS MF۴۱۶dw در حال حاضر به حدود ۲ میلیون تومان می‌رسد.

پرینتر چندکاره لیزری اچ‌پی مدل HP LaserJet Pro MFP M۴۲۶fdn

این پرینتر چندکاره و لیزری قابلیت‌های کافی برای استفاده در شبکه بین چندین کامپیوتر را دارد و در عین ‌حال برای استفاده‌های شخصی هم مناسب است. این دستگاه دارای سرعت بالا، مدیریت کاغذ و حجم سینی مناسب و ویژگی‌های چندکاره‌ متنوع است. کیفیت چاپ متن در این مدل در مقایسه با مدل‌های مشابه خود متوسط است. این پرینتر را می‌توانید با استفاده از درگاه Ethernet به شبکه‌ خانگی و یا اداری خود وصل کنید و آن را در میان چندین کامپیوتر به اشتراک بگذارید یا از سرویس‌های ابری (Cloud) استفاده کنید.

این پرینتر Hp لیزری و چندکاره‌ M۴۲۶fdn کیفیت چاپ متنی در میان مدل‌های مختلف این کلاس دارد و برای استفاده در محیط‌های اداری بسیار مناسب است. سرعت چاپ بالا، مدیریت کاغذ مناسب، حجم بالای سینی کاغذ، اسکن دو رو و دیگر موارد، این مدل را در میان رقبای خود برجسته کرده‌ است. این دستگاه انتخابی ایده‌آل برای استفاده در محیط‌های اداری تجاری است. در زمینه‌ اسکن M۴۲۶fdn دارای اسکنر تخت در سایز کاغذ Letter است که با سیستم تغذیه‌ اتوماتیکADF  پنجاه برگی همراهی می‌شود که می‌تواند هم در سایز Legal اسکن کند و هم به ‌صورت دو رو اسکن کند. قیمت پرینتر اچ‌پی M۴۲۶fdn هم در حال حاضر حدود ۲ میلیون تومان است.

انتهای پیام


9720182
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است