استانی 17:34 - 23 مهر 1397

لزوم ساماندهی فاضلاب‌ برای آبیاری مزارع از سوی ادارات قرچک

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی عصر دوشنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذا شهرستان قرچک که با محوریت برنامه‌ریزی جهت انجام اقدامات پیشگیرانه بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، بررسی وضعیت سلامت آب شرب و ارائه گزارش جهاد کشاورزی از آبیاری مزارع با فاضلاب برگزار شد، ضمن بیان اهمیت تأمین آب آشامیدنی عاری از هرگونه آلودگی، از مسئولین ذیربط خواست تا نسبت به تنویر اذهان عمومی گام بردارند و نسبت به رفع شکستگی‌ها و نظارت بر کلر باقی‌مانده استاندارد اهتمام ورزیده و همچنین به‌طور مرتب نسبت به پایش آلودگی‌های میکروبی اقدام کنند.

وی افزود: نظر به اهمیت نظارت بر تأمین آب سالم برای شهروندان ادارات آب و فاضلاب قرچک و باقرآباد، همچنان همکاری و تعامل لازم را با شبکه بهداشت و درمان داشته باشند و گزارش فصلی از مخازن، منابع آب و وضعیت آب به فرمانداری ارسال شود.

خطیبی با توجه به‌پیش رو بودن فصل سرما و شیوع احتمالی بیماری آنفلوانزای پرندگان، نسبت به شناخت کانون آلودگی این بیماری و ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه جهت کاهش احتمالی میزان خسارات، دستوراتی را صادر کرد.

سرپرست فرمانداری قرچک همچنین بر ساماندهی فاضلاب‌ها جهت آبیاری مزارع از سوی ادارات مربوطه از جمله شهرداری، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان تأکید کرد.

 


9943549
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است