استانی 12:27 - 03 آذر 1393
نخستین مرکز آموزش تخصصی مداحی کاشمر با مجوز رسمی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در حسینیه ابوالفضلی این شهرستان افتتاح شد.

نخستین مرکز آموزش تخصصی مداحی در کاشمر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، محمد حسن غلامرضاپور صبح امروز در آئین راه‌اندازی مرکز تخصصی مداحی کاشمر اظهار داشت: مرکز تخصصی آموزش مداحی منادیان عترت با هدف بالا بردن سطح علمی مداحان و آشنا کردن آنان با جدیدترین منابع آموزشی راه‌اندازی شده است.

مدیر عامل مرکز آموزش تخصصی مداحی کاشمر با اشاره به این که در حال حاضر بیش از 200 مداح و ذاکر اهل بیت(ع) در قالب کانون مداحان ثبت نام کرده‌اند گفت: امیدواریم با فراهم کردن زمینه و بستر لازم بتوانیم آموزش‌های علمی و کاربردی این حرفه را به تمام مداحان شهرستان ارائه دهیم.

وی با بیان این که ثبت‌نام در دو بخش آقایان و بانوان از سن 10 سال به بالا انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره‌های آموزش تخصصی پس از گذراندن 60 واحد درسی نظیر قرائت قرآن، ادعیه خوانی، دستگاه های آوازی، شعر آئینی، فنون و آواهای مداحی، احکام، آشنایی با فرق انحرافی و شبهات در دین، آسیب شناسی مداحی، بایدها و نبایدها در مداحی، بینش سیاسی و بصیرت افزایی و سبک زندگی در پنج ترم سه ماهه و کسب نمره قبولی کارت مداحی دریافت می‌کنند.

مدیر عامل مرکز آموزش تخصصی مداحی کاشمر با اشاره به ثبت‌نام 90 آقا و خانم جهت شرکت در نخستین دوره این کلاس‌ها تصریح کرد: کلاس‌های آموزش تخصصی مداحی زیر نظر اساتید حوزه و دانشگاه از شهرستان های کاشمر، مشهد، تهران، قم و اصفهان برگزار می‌شود.

غلامرضاپور با بیان این که این مرکز تنها مرکز تخصصی آموزش مداحی در بین شهرستان‌های خراسان رضوی است، یادآور شد: این مرکز بعد از مشهد دومین شهرستان در سطح کشور است که با مجوز رسمی اقدام به برگزاری تخصصی آموزش مداحی کرده است.


5257962
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است