استانی 12:25 - 02 بهمن 1399
ایسنا/همدان مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی نماز خبرداد و گفت: مهلت ارسال آثار رشته های تجسمی به جشنواره هنرهای تجسمی نماز تا پنجم بهمن تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره هنرهای تجسمی نماز

امیربحیرایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با هدف ایجاد زمینه مناسب برای رقابتی سازنده و به کارگیری ابزارهای هنری در ارائه و تولید موضوعات دینی و نگاهی هنرمندانه به تجلی جایگاه عبادت با موضوع نماز، این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی در استان همدان برگزار می‌شود.



وی با بیان اینکه جشنواره امسال در دو بخش تجسمی و خوشنویسی برگزار می‌شود، تصریح کرد: فراخوان جشنواره در بخش تجسمی با موضوع نقاشی، تصویرسازی، پوستر و در بخش خوشنویسی با موضوع نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث منتشر شده است.

بحیرایی با تأکید بر اینکه گروه سنی شرکت کنندگان شامل هنرمندان زیر ۴۵ سال است،  خاطر نشان کرد: هر هنرمند می‌تواند حداکثر در دو بخش مشخص شده جشنواره شرکت کند.



رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند تأکید کرد: بر اساس فراخوان ۳۰ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بود و ارسال آثار در رشته‌های تجسمی به درخواست  انجمن هنرهای تجسمی استان  به منظور تکمیل و نهایی کردن  آثار ، تا ۵ بهمن ماه تمدید شد و مراسم اختتامیه جشنواره هم ۱۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد.



بحیرایی افزود : این جشنواره  به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.hamedan.farhang.gov.ir و یا صفحه اینستاگرام این اداره کل به نشانی @hamedan.farhang  مراجعه کنند.

انتهای پیام


10914267
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است