فرهنگی‌هنری 09:49 - 30 شهریور 1393
حمزه زاده در گفتگو با مهر؛
مدیر عامل سوره مهر با بیان اینکه این موسسه انتشاراتی لیست کتاب‌های پیشنهادی خود را به اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران ارسال کرده است گفت: اتحادیه از ما خواست که کتاب‌هایمان را به آنها معرفی کنیم و البته ما هم به آنها معرفی کردیم. اگر کتاب‌های ما در لیست آنها نیست شاید به این خاطر است که کتاب‌های ما را سال‌های قبل برده‌اند.

سوره مهردر فرانکفورت حضور مستقل ندارد/ کتاب‌های پیشنهادی‌مان را به اتحادیه ناشران معرفی کردیم

محمد حمزه‌زاده مدیر‌عامل موسسه انتشارات سوره مهر در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی درباره حضور این ناشر در نمایشگاه کتاب فرانکفورت در سال جاری اظهار داشت: سوره مهر تاکنون به صورت مستقل در نمایشگاه کتاب فرانکفورت شرکت نکرده است و امسال نیز برنامه‌ای برای شرکت در این نمایشگاه به شکل مستقل نداریم.

وی افزود: ما از طریق تعاونی‌هایی که در این زمینه مسئولیت دارند هر ساله کتاب‌هایمان را در این نمایشگاه معرفی می‌کنیم و آنها هم زحمت معرفی و فروش احتمالی رایت آن را می‌کشند. جدای از این امسال  انتشارات الهدی برای ما این کار را خواهد کرد. در واقع این ناشر از ما کتاب‌هایی را تحویل گرفت و در کاتالوگ خود عناوین آن را برای معرفی در نمایشگاه‌های بین‌المللی مطرح کرده است.

وی تصریح کرد: در کاتالوگ الهدی کتاب‌های زیادی از خودمان دیدم و به همراه آن کتاب ‌نیز مفصل معرفی خواهد شد. البته ما دراین مدت شاهد بودیم که از سوی نهادهای مختلف به ما مراجعه شده و خواستار معرفی کتاب‌های ما شدند که دوستان ما در روابط عمومی انتشارات نیز لیستی از کتاب‌هایمان را به آنها ارائه داده‌اند.

حمزه‌زاده همچنین در پاسخ به سوالی در مورد نبودن نام آثار سوره مهر در لیست کتاب‌های معرفی شده از سوی اتحادیه ناشران برای شرکت در نمایشگاه فرانکفورت نیز گفت: اتحادیه هم از ما خواست که کتاب‌هایمان را به آنها معرفی کنیم و البته ما هم به آنها معرفی کردیم. اگر کتاب‌های ما در لیست نیست شاید به دلیل این مساله است که کتاب‌های ما را سال‌های قبل برده‌اند.

وی در پایان در مورد زمان افتتاح فروشگاه سوره مهر در میدان انقلاب نیز گفت: فروشگاه در آبان‌ماه و همزان با هفته کتاب بازگشایی می‌شود.


4757749
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کمیته پیگیری حفاظت از خانه‌های تاریخی تهران از برچیده شدن سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اولین قسمت از مینی سریال «مامان اشتباه می‌کند» در ژانر خانوادگی جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک، تا ۱۵ اردیبهشت ماه، آماده دریافت آثار شبکه‌ها و صدای مراکز با موضوع «عملیات تنبیهی وعده صادق» است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پویانمایی «در سایه سرو» جایزه بخش آثار انیمیشن با عنوان «جوزفه ماستری» جشنواره بین‌المللی فیلم کورتی دا سوگنی کشور ایتالیا را دریافت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهران، شیراز، مشهد و کرج پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ بودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان صدا و سیما ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون وضعیت نظارت ساترا بر محتوا و فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نویسندگان وابسته به انجمن قلم آمریکا (PEN) که از زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی و حماس بار‌ها این سازمان را برای کم اهمیت جلوه دادن جنایاتی که علیه نویسندگان و روزنامه نگاران انجام داده است، محکوم کرده بودند؛ در نهایت از حضور در این رویداد ان...
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دو قطعه از آثار عکاسی دانش آموز ایرانی، مورد پذیرش گروه داوری چهارمین دوره مسابقه و نمایشگاه بین المللی عکس ۲۰۲۴ Youth Photo Contest Noframes در کشور روسیه قرار گرفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» با انتشار غزلی از رهبر انقلاب، برخی از هنرمندان و شاعران کشور به استقبال از این اثر رفتند و تازه‌ترین آثار خود را منتشر کردند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه شاهد تبلور موقوفات منفعتی هستیم، که واقف گفته درآمد حاصل ملک وقفی صرف امور منفعتی مانند ایتام، قرآن، علم و ... شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است