استانی 07:08 - 05 بهمن 1393
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس خبر داد
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: با نشست‌هایی که با مسئولان بانک شهر داشته‌ایم از ظرفیت آنها برای سرمایه‌گذاری در استان استفاده خواهیم کرد.

استفاده از ظرفیت بانک شهر برای سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد

غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: طرح‌های نیمه‌تمام چون از اعتبارات دولتی شروع شدند امکان تغییر ماهیت منابع آن‌ها ممکن نیست منتها پی‌گیر هستیم که از سرمایه‌گذاران بخش‌های اقتصادی دعوت کرده تا در استان سرمایه‌گذاری کنند.

وی گفت: آخرین جلسه‌ای که هفته گذشته با مسئولان بانک شهر داشتیم قبول کردند که طرح‌های پیشنهادی ما را مطالعه کرده و ورود پیدا کنند.

وی گفت: در حوزه اقتصاد با نگاه مثبت استاندار در جهت توسعه اقتصادی برای ایجاد اشتغال اقدامات خوبی صورت گرفته که از جمله آن‌ها پی‌گیر احداث کارخانه فولاد سقاوه هستیم که با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان با حضور بخش خصوصی مقدمات آن پی‌گیری شده است.

زارعی ادامه داد: برای توسعه فولاد بویراحمد در فیروزآباد مالکیت این مجموعه را بنیاد تعاون ارتش پذیرفته و برای توسعه آن با مبلغ 7 میلیارد تومان از شمش به نورد اضافه خط بدهند که در آن جا هم اشتغال خوبی به وجود می‌آید.

با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان و نمایندگان و با توجه به پیشرفتی که در توسعه زیرساخت‌ها داشته‌ایم رغبت سرمایه‌گذاران برای حضور در استان افزایش پیدا کرده است.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: جهت‌گیری کل مسئولان و نمایندگان این است که از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی استفاده کنیم و اکنون آمادگی کامل برای حمایت و تسهیل در اقدامات اقتصادی آن‌ها در استان وجود دارد.

زارعی بیان داشت: به دلیل موقعیت استان، سرمایه‌گذاری در بسیاری از بخش‌ها اقتصادی و مقرون به صرفه خواهد بود چرا که همه ظرفیت‌ها وجود دارد و در بحث زیرساخت‌ها نهایت همکاری با سرمایه‌گذار خواهد شد.


5692555
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است