فرهنگی‌هنری 14:32 - 12 فروردین 1394
در گفت‌وگو با فارس
رامین راستاد گفت: بعد از بازی در سریال «زیرتیغ» همیشه معتقد بودم که هیچ کارگردانی را سراغ ندارم که بازیگرانش را به این درستی هدایت کند، اما بعد از همکاری با فخیم زاده این باورم تغییر کرد.

راستاد: فوق سری شتابزده ساخته نشد/در سریال جدید عسگرپور حضور دارم

رامین راستاد در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: شاید برای اولین بار باشد که یک سریال پلیسی فضای مفرحی دارد که بیشتر شیرینی آنهم به دوش مهدی فخیم زاده(نویسنده، کارگردان و بازیگر دو نقش) و دو دستیارش است که من هم یکی از آنها را بازی می‌کنم.

وی افزود: قرار نبود این سریال از همان زمان که کلید خورد، برای پخش نوروزی باشد،اما مسئولین تصمیم گرفتند تا فوق سری را در کنداکتور پخش نوروز قرار دهند. به همین خاطر ما با شتاب زدگی سریال‌های مناسبتی مواجه نبودیم.

این بازیگر درباره شباهت سریال «فوق سری» با بخشی از سریال «دیوار» سیروس مقدم گفت: به عقیده من اینطور نیست، چراکه قصه و موضوعاتی که در ادبیات نمایشی ما وجود دارد زیاد نیست و در ادامه نگاه هر نویسنده و کارگردانی به موضوعات مختلف خواهد بود و تنها تشابه این دو سریالی که نام بردید در پوشیدن لباس نیروی انتظامی توسط خلافکارها است.

 

بازیگر سریال «جراحت» بیان کرد: مردم ما سریال‌های مهدی فخیم‌زاده را دوست دارند و همیشه زمانیکه اثری از ایشان پخش می‌شود، آنرا دنبال می‌کنند. اشرافی که او به کارگردانی و بازیگری دارد در این سالها زبانزد خاص و عام بوده است چراکه به کار خود اشراف دارد.

وی درباره شخصیتی که در این سریال بازی می‌کند، ادامه داد: تضاد و دوگانگی که در شخصیت بهرام هست را خیلی دوست دارم، زمانیکه لباس پلیس می‌پوشد شبیه یک پلیس و در غیر اینصورت یک خلافکار می‌شود و این ویژگی او برایم خیلی جالب است.

بازیگر سریال «دارا و ندار» در ادامه بیان کرد: بعد از بازی در سریال «زیرتیغ» همیشه معتقد بودم که هیچ کارگردانی مثل هنرمند به این خوبی نمی‌تواند بازیگرانش را هدایت کند، اما بعد از همکاری با فخیم زاده این باورم تغییر کرد و به لیست این افراد غیر از محمدرضا هنرمند، فخیم‌زاده را نیز اضافه کردم.

راستاد گفت: بعد از نوروز در سریال محمدمهدی عسگرپور بازی خواهم کرد که احتمالا از اواسط فروردین ماه کلید می‌خورد. همچنین مدتی پیش نیز در نمایش «والس مرده شوران» بازی کردم.

وی افزود: تعطیلات نوروز را در تهران سپری می‌کنم و معتقدم تهران در تعطیلات بهترین جای دنیا و شهر بی‌مثالی است و همیشه بعد از این ایام به سفر می‌روم.

بازیگر سریال «میلیاردر» اظهار کرد: اگر فرصت کنم سریال‌های تلویزیون را نیز تماشا می کنم، در این مدت اخیر هم سریال «گذر از رنج‌ها» را دیدم که فضای اثر و کارگردانی فریدون حسن پور را در این سریال بسیار دوست داشتم.

وی در پایان بیان کرد: ما در حال حاضر با دشمنی مثل سریال‌های شبکه‌های ماهواره‌ای مواجهیم که تماشاگران ما را از آن خود کرده‌اند. متاسفم از این بابت که مردم ما حتی ساعت خود را کوک می‌کنند تا تکرار سریال ایکس را از شبکه‌های ماهواره‌ای تماشا کنند. ما همه امکانات لازم را داریم، اما فقط مخاطبی که آن سریال‌ها دارند را نداریم و باز هم متاسفم از این جهت که در جمعی نشستم و حتی ملودی تلفن همراه افراد آهنگ سریال ماهواره‌ای است! ما امکان نمایش برخی از واقعیت ها را نداریم و این موضوع شاید یکی از دلایل عدم جذابیت در سریال‌هایمان باشد. امیدوارم تا روزی برسد که ما هم بتوانیم مخاطبانمان را جذب سریال‌های داخلی کنیم و اراده ملی داشته باشیم که مردم سریال‌هاید اخلی خود را به آنها ترجیح دهند.


6122691
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نویسندگان وابسته به انجمن قلم آمریکا (PEN) که از زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی و حماس بار‌ها این سازمان را برای کم اهمیت جلوه دادن جنایاتی که علیه نویسندگان و روزنامه نگاران انجام داده است، محکوم کرده بودند؛ در نهایت از حضور در این رویداد ان...
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دو قطعه از آثار عکاسی دانش آموز ایرانی، مورد پذیرش گروه داوری چهارمین دوره مسابقه و نمایشگاه بین المللی عکس ۲۰۲۴ Youth Photo Contest Noframes در کشور روسیه قرار گرفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» با انتشار غزلی از رهبر انقلاب، برخی از هنرمندان و شاعران کشور به استقبال از این اثر رفتند و تازه‌ترین آثار خود را منتشر کردند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه شاهد تبلور موقوفات منفعتی هستیم، که واقف گفته درآمد حاصل ملک وقفی صرف امور منفعتی مانند ایتام، قرآن، علم و ... شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه شاهد تبلور موقوفات منفعتی هستیم، که واقف گفته درآمد حاصل ملک وقفی صرف امور منفعتی مانند ایتام، قرآن، علم و ... شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم بیوگرافی جدید ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که شخصیت اصلی آن را توسط هوش مصنوعی به نمایش می‌گذارد، در ماه سپتامبر اکران می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سریال «نون خ» در ترویج صنایع دستی، مناطق گردشگری و آداب و روسوم مردم موفق بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سریال «بدل» به کارگردانی علی مشهدی و بازی شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی و ساعد هدایتی، به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تام هالند بازیگر نقش مرد عنکبوتی از همکاری بسیار خوبش در «اسپایدر من ۴» خبر داد و درباره پایبندی اش به این شخصیت محبوب صحبت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» گوشه‌ای از حال و هوای زندگی کولبران در مجموعه «نون. خ ۵» به تصویر کشیده شد و شما می‌توانید بخش‌هایی از آن را مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است