استانی 11:33 - 06 مهر 1399
با همکاری جهاددانشگاهی استان سمنان صورت گرفت:
ایسنا/سمنان آزمون سراسری استخدامی تأمین اجتماعی با همکاری شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی و مرکز آزمون جهاد دانشگاهی جهت تأمین نیروی انسانی برگزار می شود.

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در استان سمنان

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان در گفت و گو با ایسنا از آغاز ثبت نام متقاضیان در این آزمون استخدامی خبر داد و گفت: متقاضیان برای به کارگیری در هشت شغل می توانند تا تاریخ شنبه ۱۲ مهرماه به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس Hrtc.ir مراجعه و با مطالعه کامل دفترچه راهنما و احراز شرایط لازم نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سیدمجتبی اکرم افزود: آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در ۸ شغل، شامل بهیار، بهدار، متصدی خدمات اداری، منشی، متصدی خدمات دارویی، انبار دار، نگهبان و راننده آمبولانس برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: داشتن مدرک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم و شرایط سنی از جمله شرایط ثبت نام در این آزمون استخدامی است، متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس Hrtc.ir و مطالعه کامل دفترچه راهنما و احراز شرایط لازم ، ثبت نام کنند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان ادامه داد: این آزمون استخدامی در دو بخش بیمه ای و درمان برگزار می شود و سهمیه استان سمنان در این آزمون جمعاً ۳۵ نفر خواهد بود که ۳۳ نفر در بخش درمان و ۲ نفر در بخش بیمه ای جذب کار خواهند شد.

اکرم تأکید کرد: این آزمون با همکاری مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان و با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی روزجمعه دوم آبان ماه سالجاری برگزار می شود.

انتهای پیام


10735922
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است