استانی 00:38 - 03 فروردین 1398

تمامی راه های ایلام با دوربین های پایش تصویری رصد می شود

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این روزها که سفرهای نوروزی آغاز شده جاده‌های استان شلوغ و پرترافیک است.

وی افزود: بیشترین ترددها در محور ایلام- مهران است، در این راستا نیروهای پلیس راه متمرکز شده و با توجه به این که اکثر تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

وی افزود: برای نخستین بار تردد در مسیرهای ارتباطی در همه محورها در ایام نوروز با دوربین‌های پایش تصویری رصد می‌شود.

همتی زاده عنوان کرد: در این راستا با خودروهای متخلفی که ارتکاب دو تخلف همزمان را دارند برخورد و تا ۷۲ ساعت این خودروها متوقف خواهند شد.

وی تصریح کرد: از تمامی رانندگان تقاضا دارم رعایت سرعت مطمئنه، تجاوز به چپ و انحراف به چپ، و نیز از سبقت‌های غیر مجاز خودداری کنند.

وی افزود: نکته مهم در سفر توجه به قانون است و اینکه با پرهیز از عجله و شتاب و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی درسفرهای نوروزی می‌توان سفری ایمن و بی خطر را برای ما به همراه داشته باشند.


10084968
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است