علمی فناوری 17:50 - 22 دی 1395
تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و اداره‌کل زندان‌های استان چهارمحال‌وبختیاری و اقدامات تامینی و تربیتی این استان در راستای همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با حضور رؤسای این دو نهاد منعقد شد.

گسترش همکاری جهاد دانشگاهی با اداره‌کل زندان‌های چهارمحال و بختیاری

به ‌گزارش ایسنا، سید عبدالرحمن توفیقیان، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان چهارمحال و بختیاری 22 دی‌ ماه در آیین امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به استقبال و آمادگی کامل اداره‌کل زندان‌های استان به منظور همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: این اداره‌کل به منظور کمک به بهبود زندگی مددجویان زندان‌ها و جامعه به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی نیاز دارد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در حال حاضر بسیاری از افراد زندانی دارای استعدادهای فراوانی هستند که لازم است از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی استان در راستای بهبود وضعیت این قشر استفاده شود.

در ادامه این نشست وحید خلیلی اردلی، رییس جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری عنصر پیشگیری را مهم‌تر از درمان دانست و با اشاره به مطالب ارائه شده توسط مدیرکل زندان‌ها مبنی بر اولویت دار بودن کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، گفت: این نهاد انقلابی آمادگی کامل دارد که با احصاء نیاز آموزشی زندانیان، آموزش‌های لازم را هم برای پیشگیری و هم برای زندانیان ارائه دهد.

خلیلی اردلی، جهاد دانشگاهی را پل ارتباطی میان دانشگاه و نیازهای جامعه دانست و اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در سه حوزه مستقل فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ماموریت‌های جدیدی را در استان انجام داده و گام‌های موثری را برداشته است.

به گزارش ایسنا، استفاده بهینه از منابع، امکانات و توانمندی‌های علمی، تخصصی و اجرایی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، همکاری مشترک در امر تهیه و اجرای پروژه‌های مطالعاتی و کاربردی در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی، به منظور توسعه و تقویت قابلیت‌های اداره زندان‌ها در راستای مأموریت‌ها، همکاری مشترک در زمینه تعیین نیازهای توانمندسازی و آموزشی نیروی انسانی اداره زندان‌ها در زمینه کارآمدی افراد شاغل در آن اداره و نهادهای وابسته و همکاری در برنامه‌ریزی و برگزاری کنگره‌ها، همایش‌ها، سمینارها، دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در سطح استانی از جمله محورهای همکاری این تفاهم‌نامه به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام


8652244
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» به گزارش وبگاه خبری Reuters، مدیر اجرایی تیک‌تاک امید دارد در چالشی قانونی برای ادامه حیات و فعالیت در ایالات متحده، برابر دولت آمریکا پیروز شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کاربران تردز از ماه فوریه تاکنون، حدود ۲۰ میلیون افزایش کاربر داشته است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر آموزش و پرورش از دادن امتیاز ویژه به دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نوشیدنی‌های دارای فیبر می‌توانند میان وعده خوبی برای کودکان باشند و مایعات بدن آنها را تامین کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان فضایی گفت: در داخل کپسول زیستی مناسب برای پرتاب انسان باید شرایط زیستی فراهم باشد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه نوبت اول آزمون سراسری در نیمه مرداد اعلام می شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شرکت OpenAI فناوری Voice Engine خود را جمعه گذشته رونمایی کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دانشمندان چینی آزمایشی ابداع کرده‌اند که سه نوع سرطان را تنها با یک قطره خون خشک شده و در عرض چند دقیقه تشخیص می‌دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و همچنین گروه آزمایشی علوم انسانی راس ساعت ۸ صبح شروع شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر علوم گفت: کنکور در ۱۹۱۳ حوزه امتحانی برگزار می شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است