علمی فناوری 13:30 - 30 مرداد 1393
اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که هنوز به ویندوز فون اطمینان ندارید، حتماً مقاله زیر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛  با اینکه زمان زیادی از به وجود آمدن و تغییرات ویندوزفون می گذرد، اما همچنان افراد زیادی آنرا سیستم عامل ناکار آمد و ضعیف می دانند، اما سایت رسمی ویندوفون مقاله‌ای را تحت عنوان ( 6 دلیل برای داشتن ویندوزفون) منتشرکرده که دلایل آن به شرح زیر می باشد:


1)کورتانا ( شخصی ترین دستیار تلفنهای هوشمند) کورتانا ساخته‌شده‌ی شرکت Bing به مرور زمان با خلق و خوی شما آشنا می‌شود، از علایق شما سردر می ‌آورد و نزدیک ترین شخص به شما می شود.


2)شخصی سازی ( شخصی ترین گوشی جهان) : ویندوزفون کاشیهای زنده‌ای دارد که شما به خواست خود می ‌توانید آنها را تنظیم کنید و اندازه ی آنها را تغییر دهید. می توانید دوستان خود را در صفحه‌ استارت گوشی بچسبانید تا همیشه و همه جا با آنها در ارتباط باشید. علاوه بر این می توانید صفحات وب، برنامه‌ها، موسیقی و یا هر چیز که بدون آن زندگی برایتان سخت می شود را در صفحه استارت خود قرار دهید.


3)دوربین ( بهترین عکست را بگیر) : همه با ویندوزفون می توانند یک عکاس حرفه‌ای باشند، هم تصاویر با کیفیت 41 مگا پیکسلی و هم بهترین ویدئو را با ویندوزفون بگیرید، ویرایش کنید و پخش کنید.


4)اتصال دستگاه‌ها: ما به خواست خود اطلاعات موردنظرتان را به باقی دستگاه هایتان می فرستیم تا همیشه وهمه جا به آنها دسترسی داشته باشید.


5)بازیها و برنامه‌ها ( دنیایی از برنامه‌ها): برنامه‌ها و بازیهایی که دوست دارید پیدا کنید، نصب کنید و از روی کاشی‌های زنده اعلا نهایش را دریافت کنید.


6)کارایی ( با ویندوز فون کارهای بیشتر انجام دهید) : ویندوز موبایل برای کمک به شما بهینه سازی شده است ، شما یک صفحه کلیدمجازی هوشمند، یک حافظه هوشمند و یک باتری با طول عمر بالا دارید.


 منبع : www.windows phone.com




 انتهای پیام/













4528758
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» قطع پای جوان ۱۹ ساله بالگرد اورژانس هوایی استان تهران را به پرواز درآورد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از راه اندازی ۴۴ خط جدید تولیدی و ورود ۹۶ داروی جدید به بازار دارویی کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره گفت: دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه‌ای در تیر سال جاری برگزار می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره گفت: دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه‌ای در تیر سال حاری برگزار می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره دارو سنتی گفت: صرفاً زالوی طبی عرضه شده در داروخانه واجد برچسب اصالت، مورد تایید سازمان غذا و دارو برای تجویز و استعمال خواهد بود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تقویم زمانی اولیه ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام شد و جزئیات آن بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» یک مطالعه جدید نشان داده است که هوش مصنوعی در همدلی با احساسات از انسان‌ها بهتر عمل می‌کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: مصرف آی‌وی‌آی‌جی حدود ۳۵ درصد در کشور افزایش داشته است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دانشمندان حوزه فضایی معتقدند که اورانوس در اعماق خود مقدار زیادی متان دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ادوبی اعلام کرد که روی یک مدل هوش مصنوعی مولد برای فایرفلای کار می‌کند تا نرم‌افزار پریمیر پرو را به ابزار‌های جدیدی مجهز کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است