استانی 14:33 - 30 مرداد 1393
نماینده مردم تویسرکان در مجلس:
نماینده مردم تویسرکان در مجلس گفت: این شهرستان برای شتاب بخشی به روند توسعه پایدار، نیازمند معرفی قابلیت‌های خود در جهت رونق صنعت گردشگری است.

تویسرکان برای توسعه، نیازمند معرفی قابلیت‌های خود است

محمدمهدی مفتح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه همدان، افزود: توانمندی‌های تویسرکان تاکنون آن‌چنان که باید معرفی نشده و قابلیت‌های آن در حوزه‌های مختلف برای عموم مردم و مسئولان تبیین نشده است.

وی ادامه داد: تویسرکان با برخورداری از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های متنوع در حوزه گردشگری، آثار و ابنیه تاریخی و فرهنگی و اقلیم مناسب قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری منطقه را دارد که اولین گام در مسیر تحقق این هدف، معرفی ظرفیت‌های این شهرستان در مقیاس گسترده است.

مفتح با تاکید بر این‌که تویسرکان باید بیش از پیش از مزیت جاذبه‌های گردشگری خود در جهت جذب سرمایه‌گذاران و بهبود فضای اقتصادی بهره‌وری ایجاد کند، اضافه کرد: برای تحقق این هدف راه‌های ارتباطی شهرستان در محورهای جوکار و کنگاور که از مهم‌ترین زیرساخت‌های عمومی گردشگری به شمار می‌روند در حال گسترش و سامان دهی هستند.

وی اظهار کرد: اکنون با کمبود فرصت‌های شغلی در شهرستان تویسرکان رو به رو هستیم که بهبود فضای کسب و کار از طریق جذب سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری و تولیدات صنعتی بهترین راهکار برای رفع این مشکل محسوب می‌شود.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت، گفت: به موازات گسترش زیرساخت‌های گردشگری و ساماندهی حوزه‌های مرتبط با آن، باید به مقوله ارتقاء سطح خدمات اجتماعی و رفاهی به ویژه در بخش بهداشت و درمان توجهی ویژه داشت تا شاهد جذب بیشتر گردشگران در تویسرکان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید از مناسبت‌ها و ظرفیت همایش‌های متنوع فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی در جهت معرفی بیش از پیش توانمندی‌های شهرستان تویسرکان استفاده حداکثری ایجاد شود.

به گزارش ایسنا؛ تویسرکان یکی از شهرستان‌های استان همدان واقع در جنوب کوه الوند است که با برخورداری از 196 اثر تاریخی، فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری پس از همدان قطب بزرگ گردشگری استان محسوب می‌شود و قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری منطقه را دارد.

انتهای پیام


4529263
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است