استانی 08:21 - 27 فروردین 1393
اسلامی خبر داد:
بوشهر-خبرگزاری مهر: مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: شرکت پالایش گاز فجر جم نزدیک به 27 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

شرکت پالایش گاز فجر جم بوشهر27 درصد گاز کشور را تامین می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم اسلامی صبح چهارشنبه در بازدید از روند اجرای تعمیرات اساسی در پالایشگاه جم اظهار داشت: هر ساله تعمیرات اساسی این شرکت از اواخر فروردین ماه تا اواخر مهر ماه به مدت شش ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مسایل ایمنی در تعمیرات افزود: همه کارگران و کارکنان باید نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.

اسلامی با بیان اینکه روند تعمیرات اساسی مطلوب است خاطر نشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» همه ما تمام توان برای رشد و اعتلای پالایشگاه گام برمی‌داریم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم ورزید.

اسلامی با تقدیر از زحمات تمامی کارکنان و کارگران تعمیرات اساسی ادامه داد: امیدواریم همه واحدها با استفاده از دانش و تجربه به‌دست آمده بتوانند تعمیرات اساسی را با موفقیت به پایان برسانند.

وی اضافه کرد: هیچ گونه کار ناایمن و شتاب‌زدگی در عملیات تعمیرات اساسی از نیروهای انسانی پذیرفته شده نیست و در این ارتباط نهایت جدیت به‌عمل خواهد آمد.

 

 


3492539
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است