استانی 18:20 - 19 مرداد 1399

گزارشی از قاچاق گندم در استان سمنان دریافت نشد/ حمایت از کشاورزان

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در سال زراعی جاری گزارشی از قاچاق گندم در استان سمنان دریافت نشده است، اظهار داشت: حمایت از کشاورزان به‌ویژه گندم کاران نقش مؤثری در افزایش مشارکت آنان در حوزه خرید تضمینی محصولات کشاورزی ایفا می‌کند.

وی با اشاره به پرداخت به‌موقع مطالبات گندم کاران استان در حوزه خرید تضمینی بیان کرد: کشاورزان سمنانی در عملیات برداشت گندم به‌عنوان یکی از محصولات راهبردی خوش درخشیدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه تاکنون ۹۸ درصد از مطالبه‌های گندم کاران استان پرداخت‌شده است، خاطرنشان کرد: مابقی این مطالبات هم در حال سپری شدن روند اداری است و به‌زودی پرداخت می‌شود.

خجسته پور در ادامه بابیان اینکه اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در جلوگیری از مصرف بی‌رویه انرژی در استان تأثیرگذار است، یادآور شد: گزارشی از نحوه اجرای این طرح از سوی مسئولان مربوط ارائه شد که لازم است فرمانداران و بخشداران سراسر استان نیز با تعامل و هماهنگی برای اجرای این طرح پای‌کار باشند.

وی با اشاره به نواقص احتمالی اجرای این طرح اضافه کرد: این نواقص باید به‌صورت کارشناسی بررسی و از مشکلات احتمالی در توزیع الکترونیک گاز مایع برای گروه هدف جلوگیری شود.


10659341
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است