استانی 18:54 - 22 دی 1397

عدم دسترسی به مسئولان مهمترین دغدغه مردم کردستان است

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل عزیزی بعد از ظهر شنبه در نشست شورای اسلامی استان کردستان با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: به عنوان رئیس شورای استان بیش از ۱۲ مکاتبه با مجموعه استانداری برای انجام یک دیدار با استاندار انجام داده‌ام ولی تاکنون موفق به این ارتباط نشده‌ام چرا که بیشتر مواقع استاندار در کردستان حضور ندارد.

وی رعایت‌ نکردن شان شورا توسط فرمانداران را از دیگر مشکلات استان کردستان عنوان کرد و افزود: ۹ شورای شهرستانی در سطح استان ما وجود دارند، اما متاسفانه ساختمان و مکانی برای فعالیت ندارند و فاقد کوچک ترین امکانات اولیه هستند و این جای تاسف دارد.

رئیس شورای اسلامی استان کردستان با بیان اینکه در بحث انتصاب مدیران در استان هر کس در ستاد انتخاباتی آقای روحانی شربت پخش کرده، امروز به عنوان فرماندار در این استان بکارگیری شده است، ادامه داد: نمی دانیم تا کی باید این وضعیت در بحث انتخاب مدیران در استان ما وجود داشته باشد و مردم از این شرایط و رویکرد لطمه بخورند.

عزیزی اعتراض مردم استان نسبت به این وضعیت و عدم دسترسی مردم به مدیران استانی را از دیگر دغدغه‌ های کردستانی‌ ها عنوان کرد و یاداور شد: زد و بندهای سیاسی در بین مجموعه مدیریتی استان موجب شده که شهرداری‌ های ما کاملا در حاشیه قرار بگیرند و به فراموشی بروند.

وی با بیان اینکه دود این وضعیت به چشم مردم و به چشم کارگران شهرداری می‌ رود که بیش از شش ماه است حقوق دریافت نکرده‌ اند، بیان کرد: چرا باید ما در این استان نتوانیم مسائل و مشکلات را مدیریت کنیم و برخی مشکلات ما همچون زباله مریوان به شورای تامین کشور برود، مشکلاتی که در خود استان قابل حل است ولی آنقدر مورد بی‌ توجهی قرار می‌ گیرد که به یک بحران بزرگ تبدیل می‌ شود.


10025829
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است