گوناگون 02:23 - 05 فروردین 1397
کتاب هرآنچه که درمورد فرانچایز باید بدانید تالیف امیرخسرو فخریان از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شد.

اثر حاضر در ایران کتاب نخست است در حوزه‌ی فرانچایز. به نظر می‌آید تاکنون کتاب مستقلی اعم از ترجمه و یا تألیف در ایران در این باره نداشته‌ایم. بدین رو انتشار این کتاب را باید به فال نیک گرفت و آن را با ولع خواند.

می‌توانیم بگوییم فرانچایز در ایران ناشناخته است، حتی برای صاحبان کاروکسب‌هایی که پیشینه‌ای طولانی و درخشان دارند. این در حالی است که سالهای طولانی است شرکتهای پیشرفته در امریکا و اروپا، تجربه‌ی این نوع از کاروکسب‌ها را دارند.

به گفته‌ی آگاهان، بیش از 120 صنعت در مسیر بازار خود از فرانچایز استفاده می‌کنند. صنایعی نظیر اتومبیل، آموزش، مواد غذایی، سلامت و تناسب اندام، خدمات منزل، خدمات و محصولات خرده‌فروشیها، مسافرت و گردشگری از جمله‌ی این صنایع هستند.

صاحب این اثر قابل تحسین است که با جسارت درخور و در غیاب هیچ منبع تألیفی یا ترجمه‌ای در قالب کتاب، شور کنجکاوی و پرسشگری را در میان کارآفرینان و صاحبنظران پدید آورده است. همچنین بخش پایانی کتاب، کار را برای فرانچایزگیرندگان در ایران تسهیل می‌کند و آن نمونه‌ی قراردادهاست که در صفحات پیوست کتاب می‌خوانید.

علاقه‌مندان ‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 71 و 66408251 تماس بگیرند.


9724149
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است