اثر حاضر در ایران کتاب نخست است در حوزهی فرانچایز. به نظر میآید تاکنون کتاب مستقلی اعم از ترجمه و یا تألیف در ایران در این باره نداشتهایم. بدین رو انتشار این کتاب را باید به فال نیک گرفت و آن را با ولع خواند.
میتوانیم بگوییم فرانچایز در ایران ناشناخته است، حتی برای صاحبان کاروکسبهایی که پیشینهای طولانی و درخشان دارند. این در حالی است که سالهای طولانی است شرکتهای پیشرفته در امریکا و اروپا، تجربهی این نوع از کاروکسبها را دارند.
به گفتهی آگاهان، بیش از 120 صنعت در مسیر بازار خود از فرانچایز استفاده میکنند. صنایعی نظیر اتومبیل، آموزش، مواد غذایی، سلامت و تناسب اندام، خدمات منزل، خدمات و محصولات خردهفروشیها، مسافرت و گردشگری از جملهی این صنایع هستند.
صاحب این اثر قابل تحسین است که با جسارت درخور و در غیاب هیچ منبع تألیفی یا ترجمهای در قالب کتاب، شور کنجکاوی و پرسشگری را در میان کارآفرینان و صاحبنظران پدید آورده است. همچنین بخش پایانی کتاب، کار را برای فرانچایزگیرندگان در ایران تسهیل میکند و آن نمونهی قراردادهاست که در صفحات پیوست کتاب میخوانید.
علاقهمندان برای اطلاع بیشتر وخرید این کتاب میتوانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 71 و 66408251 تماس بگیرند.
9724149