استانی 18:55 - 29 آذر 1393
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: صنعت نفت افتخارات بی‌پایانی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی برجای گذاشت و نمونه آن، 645 حمله به پالایشگاه خارک بود که هیچگاه تولید این کارخانه متوقف نشد.

صنعت نفت افتخارات بی‌پایانی در جنگ تحمیلی برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عبدالحسین مقتدایی عصر امروز در ششمین یادواره شهید تنگویان و یک‌هزار و 49 شهید صنعت نفت در آبادان، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری ماه صفر، برگزاری این مراسم را در شهر آبادان به فال نیک گرفت و اظهار کرد: شهید تندگویان خود از دانشجویان دانشکده نفت آبادان بود و دوره کارآموزی خود را نیز در این شهر به پایان رساند و در همین شهر نیز به اسارت دشمن در آمد.

وی ادامه داد: پس از پایان جنگ تحمیلی امام (ره) بیانیه‌ای خطاب به اقشار مختلف صادر کردند و از آنها به‌خاطر تحمل مشقات و فداکاری‌های آنها تشکر کردند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی در آن بیانیه از مهاجرین، کارکنان صنعت نفت و رزمندگان اسلام تشکر کردند که هر سه مورد مردم آبادان را شامل می‌شد.

مقتدایی با بیان خاطراتی از شهید تندگویان و همرزمان آزاده‌اش تاکید کرد: اکنون در شهری هستیم که شامل سه بند اصلی بیانیه امام (ره) بود و باید به آبادان به‌خاطر داشتن چنین افتخاری تبریک گفت.

وی افزود: صنعت نفت افتخارات بی‌پایانی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی برجای گذاشت و نمونه آن، 645 حمله به پالایشگاه خارک بود که هیچگاه تولید این کارخانه متوقف نشد.

استاندار خوزستان با اشاره به مراسم باشکوه ششمین یادواره شهید تندگویان و یک‌هزار و 49 شهید صنعت نفت در آبادان خاطرنشان کرد: باید چنین برنامه‌هایی برگزار شود تا آیندگان اطلاع پیدا کنند که چه مقاومت‌هایی توسط مردم این سرزمین صورت گرفته است.


5456916
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است