استانی 10:41 - 07 بهمن 1398

نکات کلیدی در مورد کاشت مو

کاشت مو برای متقاضیانی که دچار کم پشتی و ریزش موی سر خود هستند یک روش ایده‌آل محسوب می‌شود. عمل کاشت مو از حساسیت‌ها و ظرافت‌های خاصی برخوردار است که اگر هرکدام از این نکات که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت، به درستی صورت نگیرد می‌تواند نتیجه بسیار معکوس و حتی در مواردی باعث ریزش شدید تر شود به همین منظور متقاضی کاشت مو باید نکاتی را قبل از کاشت مو در نظر داشته باشد تا کاشت مو موفق با نتیجه قابل قبول انجام شود.

نکات مهم در مورد کاشت مو

اولین فاکتوری که می‌بایست برای فرد متقاضی کاشت مو طبیعی در نظر گرفته شود و تحقیقاتی در این زمینه صورت گیرد بررسی دلایل ریزش مو است که برای بررسی آن فرد متقاضی با مراجعه به کلینیک کاشت مو کلینیک مدرن و با مشورت با متخصصین در این زمینه می‌تواند علت ریزش مو خود را با انجام آزمایش و یا بررسی موارد تأثیر گذار دیگر مشخص کند، در حالت کلی ریزش مو به عوامل گوناگونی همانند تغذیه، فشار روحی، استرس و اضطراب بیش از حد و … وابسته است.

· گام بعدی که فرد متقاضی باید آن را در نظر داشته باشد این است که آیا متقاضی به کاشت مو احتیاج دارد یا نه، این موضوع نیز باید توسط متخصص و با مراجعه به مراکز معتبر کاشت مو و با بررسی‌ها و آزمایش‌های مربوطه از سمت پزشک تعیین گردد. به‌طور خلاصه اگر بخواهیم در مورد این مشکل توضیح مختصری داشته باشیم باید گفت که اگر ریزش مو فرد شدید باشد یا فرد مراجعه کنند دچار طاسی شده باشد و منشأ آن نیز ژن و ارث باشد کاشت مو مناسب بوده یا توصیه می‌شود اما اگر سن مراجعه کننده و شرایط مو، تراکم و شدت ریزش فرد به نسبت کمتر باشد روش‌هایی مانند prp و یا مزوتراپی پیشنهاد می‌شود.

· موضوع بعدی سن فرد متقاضی بوده که باید آن را در نظر داشت به افرادی که سن زیر ۲۴ سال دارند معمولاً کاشت مو توصیه نشده و همچین برای افراد با این سن عمل کاشت مو انجام نمی‌شود و بیشتر روش‌هایی نظیر مزوتراپی و … انجام می‌شود.

· سوالی که اغلب متقاضیان کاشت مو می‌پرسند این است که پس از عمل کاشت مو و یا حتی کاشت ابرو متقاضی می‌تواند کارهای روزانه خود را انجام دهد یا خیر. در جواب این سوال باید گفت که در گذشته فردی که کاشت مو انجام می‌داد می‌بایست مدت زمانی را استراحت می‌کرد و پس از آن به کارهای روزانه قبلی خود می‌پرداخت اما امروزه با پدید آمدن روش‌های جدید شخصی که عمل کاشت مو را انجام می‌دهد یک روز بعد از عمل کاشت مو می‌تواند به انجام فعالیت‌ها و کارهای خود بپردازد.

· مسئله بعدی که فرد متقاضی برای انجام کاشت مو می‌بایست به آن توجه کند، هزینه کاشت مو است که اغلب متقاضیانی که قصد کاشت مو دارند به دنبال کلینیک کاشت مو با کم‌ترین هزینه هستند که باید گفت برای این عمل باید به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو باشید زیرا این عمل از حساسیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد به نحوی که علاوه بر پزشک متخصص تیم پزشکی که در کنار خود متخصص کاشت مو هستند تعیین کننده ی کیفیت و نتیجه عمل خواهند بود علاوه بر اینها هزینه کاشت موی سر به تجهیزاتی که استفاده می‌شود نیز بستگی خواهد داشت هرچه تیم و تجهیزات بهتر باشد نتیجه کاشت مو نیز برای فرد به مراتب بهتر خواهد بود، تمامی این مسائل از جمله تیم پزشکی ماهر و تجهیزات بروز و استاندارد تنها در کلینیک کاشت مو خوب در تهران یا سایر شهرها موجود بوده و بدیهی است که تمامی این مواردی که به آن اشاره شد موجب افزایش قیمت کاشت مو خواهد شد اما این هزینه ارزش تراکم خوب و نتیجه قابل قبول را دارد.

شما با هر میزان تراکم و کم پشتی مو، می‌توانید امیدوار باشید تا دوباره مو، ابرو ریش و سبیل پرپشت و زیبایی داشته باشید نمونه کارهای کاشت مو کلینیک مدرن را با هشتگ #بازمیشه در اینستاگرام دنبال کنید تا نتیجه بی نظیر کاشت مو در کلینیک مدرن را ببینید.

#بازمیشه که شعار کلینیک مدرن است بیانگر این موضوع مهم است که با هر وضعیت مالی و اقتصادی، با هر شرایط جسمی و سنی و با هر وضعیتی از تراکم مو در ناحیه سر، ابرو و ریش و سبیل خود می‌توانید امید داشته باشید که بازهم می‌شود مو، ابرو و ریش و سبیل پرپشت داشت حتی اگر بانک مویی بسیار ضعیف و کم تراکمی داشته باشید.

تلفن: ۰۲۱-۸۷۷۰۰۰۰۰ مشاوره ۲۴ ساعته: ۱۱۸۱۸۱۸-۰۹۱۲

آدرس ما در شبکه‌های اجتماعی: modernclinique

نشانی: تهران – سعادت آباد- بلواردریا- بین خیابان گل‌ها و خیابان رامشه- پلاک ۷۰- طبقه ۳

* این مطلب صرفاً یک خبرآگهی است و خبرگزاری مهر در مورد محتوای آن هیچ نظری ندارد.


10364421
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است