وبگردی 00:09 - 10 اسفند 1393
مهم‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی کشور
ابلاغ مصوبات مهم دولت درباره «سهام عدالت»، جزئیاتی تازه از تحصیلات جلاد داعش و تصاویری از ترسناک‌ترین استخرهای دنیا از مهم‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی کشور است.

ابلاغ مصوبات مهم دولت درباره «سهام عدالت»/ جزئیاتی تازه از تحصیلات جلاد داعش/ تصاویری از ترسناک‌ترین استخرهای دنیا

سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند.

در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز چهارشنبه  09/12/1393 می‌آید:

 

* نصب برچسب میزان «پالم» روی خوراکی‌های وارداتی اجباری شد

سایت صبحانه خبر داد: براساس ابلاغیه روزهای اخیر مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، از ابتدای اردیبهشت سال آینده، درج درصد میزان روغن پالم بکار رفته در محصولات الزامی شد.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

 

* فتوای تاریخی امام موسی صدر و تحریم معامله با رژیم صهیونیستی

دفاع پرس نوشت: رژیم صهیونیستی تنباکوی تولید شده شیعیان جنوب لبنان را به مبلغ گزافی خریداری می‌کرد تا از این طریق آن‌ها در برابر فلسطینی‌ها قرار بگیرند، امام موسی صدر با فتوای خود معامله با اسراییل را حرام و توطئه صهیونیست‌ها را نقش بر آب کرد.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

 

* آیا مجمع تشخیص طلسم طرح «رسیدگی به اموال مسئولان» را باطل می‌کند؟

شبکه اطلاع رسانی راه دانا نوشت: طرح رسیدگی به اموال مسئولان حدود ۹ سال است میان مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام سرگردان و بلاتکلیف است.

 ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

 

* جزئیاتی تازه از محل زندگی و تحصیل جلاد داعش+تصاویر

ابنا نوشت: جلاد ۲۷ ساله داعش که اولین بار حدود شش ماه پیش در ویدئویی از لحظه کشته شدن روزنامه‌نگار آمریکایی و آخرین بار یک ماه پیش در ویدئوی کشته شدن روزنامه نگار ژاپنی دیده شد عضو سازمان‌های امنیتی انگلیس بوده است.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

 

* سامانه‌ای که ۲۴ موشک را در آن واحد شکار می‌کند+فیلم

باشگاه خبرنگاران در گزارشی آورده است: باید دید جنیفر ساکی که همواره با اظهارات خود، سخنان بی‌اساسی را مطرح می‌کند آیا باز هم نگرانی‌اش تحقق می‌یابد؟

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

* وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم: «اقتصاد مقاومتی»؛ تفسیر «ما می‌توانیم» است

محمدرضا اسـکندری، وزیر جهادکشاورزی در دولت نهم در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو عنوان کرد: وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم معتقد است واژه «اقتصاد مقاومتی» تفسیر همان جمله معروف «ما می‌توانیم» حضرت امام(ره) در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی است.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

 

* ترسناک‌ترین استخرهای دنیا را بشناسید+تصاویر

مجله مهر در گزارشی نوشت: «استخرهای با لبه بی‌نهایت» به استخرهایی گفته می‌شود که لبه‌های‌شان از دید پنهان بوده و اینطور به نظر می‌رسد که لبه ندارند، این خصوصیت باعث می‌شود استخر یک اثر آبشاری داشته باشد؛ آبشارهایی بسیار ترسناک!

 ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

*  فیلم/ بازدید فرمانده سپاه از مواضع پدافندی نیروی زمینی

دفاع پرس، فیلمی از بازدید سرلشکر جعفری از مواضع پدافندی نیروی زمینی سپاه در رزمایش پیامبر اعظم(ص) را منتشر کرد.

فیلم را اینجا مشاهده کنید.

 

* تصاویر منتخب هفته؛ از سفر رئیس جمهور به قم تا نمایش اقتدار نظامی ایران

جالب‌ترین تصاویر منتشر شده هفته گذشته را اینجا مشاهده کنید.

* چرا آمارهای کاهش تورم در جیب مردم احساس نمی‌شود؟/ ابلاغ مصوبات مهم دولت درباره «سهام عدالت»/ معنای رفتارهای متفاوت میشل اوباما

 بسته‌ خبری «چند خبر آن طرف‌تر» روز شنبه را اینجا مشاهده کنید.

 

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.


5945140
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کوکو سیب زمینی مکزیکی غذایی خوشمزه، تنده و خیلی خوش عطر و بو است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی دیگر از پیامد‌های جذاب نسبیت زبانی، نقشی است که زبان در شکل دادن به چگونگی درک افراد مختلف از اطلاعات دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از قطعات فوق ایمنی در خودرو، ترمز است در مواردی احتمال دارد لنت ترمز تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد و با ارتعاش صدایی گوش خراش سبب ایجاد مزاحمت گردد. 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تسلا نابغه بزرگ قرن، با بهره‌گیری از ترفند‌هایی ساده، قوانین سنتی را زیرپا گذاشت و طولانی‌تر از آنچه تصور می‌شد زندگی کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» خوردن انواع دسر‌های خوشمزه باعث می‌شود تا در مهمانی‌ها و جمع خانوادگی برای شما لحظاتی شیرین و آرامش‌بخش به ارمغان آورد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» آشنایی بیشتر با محبوب‌ترین بازی‌های فکری در جهان که برای سرگرم‌شدن در دورهمی‌ها همیشه هیجان و جذابیت‌های خاص خود را دارند و باعث تقویت ذهن و حافظه هم می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» آخرین دستاوردهای باستان‌شناسی ایران، درحالی برای نخستین‌بار رونمایی شد، که با اعلام نتیجه مطالعه‌ها و آزمایش‌های انجام‌شده، تاریخ ایران با تحولاتی مواجه شد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در برخی از سال‌ها ممکن است ماه رمضان با امتحانات دانش آموزان و دانشجویان همزمان باشد لذا برای بهره بردن از فواید این ماه و همزمان رسیدن به برنامه درسی لازم است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مهیار کلاس اول دبستان که بود، یک شب به من گفت مامان مگر نمی‌گویید شهدا زنده هستند؟ فقط یک بار به بابا بگویید بیاید مدرسه و من بابام را به بچه‌ها نشان بدهم، بعد دوباره برگردد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» گردشگری مذهبی به عنوان یکی از مهم‌ترین زیر مجموعه‌های صنعت بزرگ و متنوع گردشگری جهانی از جایگاه ویژه‌ای در رشد اقتصادی کشورها به ویژه نواحی روستایی برخوردار است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است