استانی 20:29 - 28 دی 1398

رکود واحدهای صنعتی و تولیدی ارتباطی به تحریم ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شیرکوند در سفر خود به استان قم عصر شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به تحریم و جنگ اقتصادی دشمنان، افزود: رکود واحدهای صنعتی و تولیدی ارتباطی به تحریم ندارند و مشکلات این واحدها نیاز به همکاری و انسجام بین دستگاه‌ها دارد هرچند با توجه به تحریم ظالمانه در حوزه نفت اکنون ۶۰ درصد از درآمدهای خود را از دست داده‌ایم ولی می‌توان از ظرفیت‌های دیگر کشور برای جبران آن بهره‌مند شد.

وی با اشاره به وجود واحدهای صنعتی راکد در قم گفت: از ابتدای سال تاکنون با برنامه‌ریزی مسئولان استان قم ۱۴ واحد صنعتی به مدار تولید بازگشته‌اند و باید ۱۱ واحد تولیدی دیگری که هدف‌گذاری شده هم احیا و به چرخه تولید بازگردند.

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: مدیران استانی و دستگاه‌های اجرایی باید با همتی که دارند در زمینه بهره‌برداری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و سرانجام رساندن طرح‌های اقتصادی به میدان آمده و جدیت داشته باشند و با پیگیری از امکانات و ظرفیت‌های قوای سه گانه بهره بگیرند.

وی در ادامه افزود: رفت و آمد و سفرهای استانی مسئولان کشوری و بلند پایه کشور به قم یک مزیتی برای استان است و مسئولان محلی باید از این ظرفیت برای مطالبه و بهبود وضعیت عمرانی و اشتغال استان استفاده کنند.

شیرکوند اظهار داشت: قم از نظر راه‌های مواصلاتی و ریلی از استان‌های راهبردی کشور است و به عنوان ستون فقرات شبکه مواصلاتی بخش بزرگی از شهرهای کشور به شمار می‌رود.


10350914
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است