استانی 09:23 - 12 تیر 1399

ادامه گلریزان مجازی در گلستان/ مقدمات آزادی ۲۹ زندانی فراهم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی هاشمیان اظهارکرد: همزمان بادهه کرامت، مقدمات آزادی ۲۹ نفر از زندانیان بدهکار در گلستان، فراهم شد.

وی افزود: این افراد زندانیان جرایم غیرعمد و ناتوان در پرداخت دیون مالی هستند که با کمک ستاد دیه، خیران و گذشت شاکیان مقدمات آزادی آن ها فراهم شد.

هاشمیان گفت: از ابتدای امسال هم ۲۶ نفر از محکومان جرایم غیرعمدی که مجموع بدهی های شان ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود با کمک خیران، پرداخت وام و کمک های ستاد دیه کشور و استان از زندان آزاد شدند که البته این کار خیرخواهانه را بیشتر مدیون گذشت بزرگوارانه شاکیان هستیم.

وی ادامه داد: امسال با کمک های مردم خیراندیش استان از طریق فضای مجازی، ۶۸۴ میلیون تومان برای آزادی زندان جمع آوری شد که ۲۰۰ میلیون تومان بیشتر از گلریزان پارسال بود.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به این که گلریزان مجازی کمک به زندانیان نیازمند همچنان ادامه دارد، افزود: مردم می توانند با پرداخت هر مبلغی که در توان دارند از حداقل هزار تومان از طریق درگاه اینترنتی و یا شماره حساب ستاد دیه استان در این کار خیر مشارکت کنند.

هاشمیان بیان کرد: هم اکنون ۲۲۴ زندانی جرایم غیرعمد و ناتوان از پرداخت بدهی و دیه در زندان های استان چشم به راه کمک مردم نوع دوست برای آزادی هستند.


10599404
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است