استانی 19:49 - 12 تیر 1399

بویراحمد در صدر آمارهای جدید مبتلا به کرونا در استان قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر پرویز یزدان پناه عصر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ظهر پنجشنبه ۲۴۳ نمونه از آزمایشگاه مولکولی یاسوج دریافت شد که بر اساس این آزمایشات بیشترین آمار ابتلاء به کرونا در شهرستان بویراحمد بوده است.

وی با بیان اینکه آمار مثبت ابتلاء به کرونا در استان رو به افزایش بوده و روز به روز بر تعداد و آمار مبتلایان افزوده می‌شود، اظهار کرد: یکهزار و ۱۹۲ نفر از مجموع مبتلایان به کرونا در استان بهبود یافتند.

یزدان پناه با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار کرد: رعایت فاصله گذاری هوشمند و اجتماعی یکی از مهم‌ترین راه‌های قطع زنجیره کرونا است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مردم توصیه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از تردد غیر ضرور خودداری کنند.

وی ابراز داشت همچنین برگزاری مراسم و تجمعات عاملی برای افزایش درگیری با بیماری کرونا در استان بوده و قطع زنجیره کرونا رعایت پروتکل‌ها را طلب می‌کند.

فوت پنج بیمار کرونایی در گچساران

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس گفته‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد که عصر چهارشنبه در ستاد اضطراری مقابله با کرونا سخن می‌گفت، طی روزهای چهارشنبه و سه شنبه همین هفته ۵ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان گچساران فوت کردند تا مجموع شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۸ نفر برسد.


10600224
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است