گوناگون 14:21 - 08 خرداد 1394
معاندین با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های تبلیغی خود، هجوم بی‌سابقه‌ای را بر فرهنگ کشورمان انجام می‌دهند و سعی در گسستن فرهنگ اصیل اسلامی‌به‌ خصوص در بین جوانان این مرز و بوم دارند. آنها در این هجمه با حمله به حجاب و عفاف قصد ضربه زدن به جامعه را دارند.

هجمه رسانه‌های معارض به موضوع حجاب در ایران!

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، حمله همه‌جانبه و بی‌وقفه به ارزش‌های اسلامی‌در جنگ نرم بر کسی پوشیده نیست. دشمنان اسلام با عناوینی همچون حقوق بشر و آزادی سعی دارند حقوق دینی مردم را زیر پا گذاشته و هر از چندگاهی نسبت به یکی از مسائل اخلاقی جامعه موضع‌گیری کرده و آن را در افکار عمومی‌متشنج کنند.

 
معاندین با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های تبلیغی خود، هجوم بی‌سابقه‌ای را بر فرهنگ کشورمان انجام می‌دهند و سعی در گسستن فرهنگ اصیل اسلامی‌به‌ خصوص در بین جوانان این مرز و بوم دارند. آنها در این هجمه با حمله به حجاب و عفاف قصد ضربه زدن به جامعه را دارند.
 
زنان و دختران مسلمان چه در کشور ایران و یا در کشورهای دیگر به اثبات رسانده‌اند که با فراگیری تعالیم اسلامی‌به جایگاه واقعی حجاب و عفاف پی برده‌اند و مباحث اعتقادی و مذهبی و به‌خصوص حجاب اسلامی‌برای‌شان بسیار مهم است و هیچ‌گاه حاضر نیستند که از این ارزش‌ عقب‌نشینی کنند.
 
اگر در این میان عده‌ای با بدحجابی و یا بعضا بی‌حجابی، چهره جامعه را مخدوش می‌کنند، یا از اقلیت‌های مذهبی هستند که می‌بایست به آنها تذکر داده شود و یا افرادی هستند که متأسفانه با احکام و فلسفه حجاب اسلامی‌آشنایی چندانی ندارند، که این نیز تلاش جبهه فرهنگی انقلاب و مسئولین کشور را می‌طلبد تا روشنگری‌های لازم را انجام دهند، که البته این مطلب نیز نباید مغفول بماند که فرهنگ سازی در مقوله حجاب و عفاف سال‌هاست در دستور کار فعالان فرهنگی قرار گرفته و پیشرفت‌های خوبی نیز صورت گرفته است.
 
دویچه وله در گزارشی به سخنان اخیر آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله محمد یزدی به مقوله حجاب در ایران پرداخته است، در این گزارش آمده است: «به نظر این دو مجتهد، دولت باید از آمران به معروف حمایت کند و ادارات دولتی زنان را مجبور کنند با حجاب کامل در محل کار حاضر شوند».
 
این رسانه دولتی آلمان در ادامه این گزارش به اجلاس عفاف، عزت عشق می‌پردازد و می‌گوید: «آیت‌الله محمد یزدی، رئیس مجلس خبرگان رهبری، در حالیکه در اجلاس «عفاف، عزت عشق» شرکت کرده و درباره حجاب سخنرانی می‌کرد، گفت که برگزاری اجلاس‌ها بی‌فایده است و تأثیری در جامعه ندارد، بلکه دولت باید با استفاده از دستگاه‌های اجرایی با مسائلی چون بدحجابی برخورد کند و وظیفه دولت توجه به خواسته مردم برای ریشه‌کن کردن بدحجابی در جامعه است و موضوع حجاب باید از سوی دولت به صورت جدی پیگیری شده و سپس در خانواده اجرایی شود تا مردم حرکت جدی دولت را در این زمینه مشاهده کنند.»
 
لازم به ذکر است قانون‌گذار، «بی حجابی» را که به صورت معضلی در جامعه امروز، ما درآمده در تبصره ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی‌در فصل هجدهم که به جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی‌می‌پردازد، جرم دانسته است.
 
این رسانه معاند در ادامه به سخنان رئیس‌جمهور که هیچ ارتباطی با این موضوع ندارد اشاره می‌کند و بیان می‌کند: «این در حالی است که حسن روحانی ۵ اردیبهشت در همایش فرماندهان، روسا و مدیران نیروی انتظامی‌با تفاوت قائل شدن میان امنیت جامعه و امنیتی کردن جامعه گفته بود وظیفه پلیس تنها اجرای قانون است و نه اجرای اسلام. روحانی همچنین تأکید کرده بود که بسیاری از مسائل شرعی به ایمان و عبادت فردی افراد مربوط است و به نیروهای پلیس ربطی ندارد».
 
گزارشگر دویچه وله در این گزارش با در نظر گرفتن قانون کشور آلمان و ضمن نادیده گرفتن قوانین جمهوری اسلامی‌ایران از این سخنان ابراز تعجب کرده و می‌گوید: «رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنرانی خود گفت که نوشتن کتاب و مقاله بی‌فایده است و برای ریشه‌کن کردن بدحجابی باید همه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه وارد عمل شوند و حرکت جدی انجام دهند. و دولت باید با بدحجابی در دستگاه‌های دولتی مقابله کند و مردم این توانمندی را دارند که مثل روزهای نخست انقلاب با بدحجابی مقابله کنند ولی در حال حاضر فقط ملاحظه دولت را می‌کنند».
 
این رسانه معارض، به ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلّفات اداری که مشتمل بر ۲۷ ماده است و شامل مقررات تشکیل «هیئت‌های رسیدگی به تخلّفات اداری کارمندان»، تشکیلات، حدود و وظایف، احصای تخلفات اداری و چگونگی رسیدگی، تجدید نظر و انواع مجازات‌هاست، اشاره ای نکرده است.
 
در فصل دوم این قانون، با عنوان «تخلفات اداری» که شامل ماده ۸ می‌شود، از ۳۸ مورد به عنوان تخلفات اداری نام برده شده است. قانون گذار در ماده ۸ بیان می‌کند: «تخلّفات اداری به شرح زیر می‌باشد: … ۲۰٫ رعایت نکردن حجاب اسلامی…».
 
این رسانه خبرپراکنی فراموش کرده است که قوانین نظام جمهوری اسلامی‌ایران به طور مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم تصویب می‌شود، به همین علت می‌گوید: «مردمی‌که محمد یزدی به آن اشاره می‌کند در روزهای نخست پس از انقلاب ۱۳۵۷ گروه‌های فشار معروف به حزب‌اللهی وابسته به روحانیت تندرو بودند که از جمله با تیغ و دشنه به زنان حمله می‌کردند. شعار گروه‌های فشار پس از انقلاب برای وادار کردن زنان به داشتن حجاب یا روسری یا توسری بود».
 
مقام معظم رهبری در این رابطه سخن زیبایی دارند، ایشان فرموده‌اند: «از نظر غرب و فرهنگ غربی، یکی از ارزش‏هایی که برای زن متصور است، این است که با وجود خود و با شخصیت خود، وسایل التذاذ و بهره‏مندی دیگران را فراهم آورد؛ لذا وقتی ما بر اساس فرهنگ اسلامی اعلام می ‏کنیم که اسلام برای معاشرت زن و مرد، محدودیتی قائل شده و معاشرت بی‏ قید و شرط زن و مرد را جایز ندانسته، ما را متهم می‏ کنند که شما به زن اهانت می ‏کنید؛ در حالی که اهانت آن چیزی است که در فرهنگ غرب نسبت به شخصیت زن دیده می ‏شود».
 
دویچه وله در پایان نتیجه‌گیری می‌کند: «تأکید بر لزوم مقابله جدی دستگاه‌های اجرایی با بدحجابان ظاهرا به دلیل اعتراض‌های شدید علیه آمران به معروف و ناهیان از منکر از سوی جامعه به ویژه پس از حوادث اسیدپاشی بر زنان در اصفهان در آبان ماه سال ۹۳ است».
 
این رسانه دولتی آلمان در انتهای گزارش خود به ماجرایی اشاره می‌کند که در ادامه به آن ‌می‌پردازیم؛ سال گذشته میلادی، چندماهی صفحه‌ای با عنوان آزادی‌های یواشکی در فیس‌بوک راه‌اندازی شد که خوشبختانه با هوشیاری رسانه‌های همسو انقلاب اسلامی‌و جوانان و زنان با فرهنگ ایرانی چندماهی بیشتر دوام نیاورد و به علت عدم استقبال مخاطبان تعطیل شد. در مدت فعالیت این صفحه تعدادی از دختران که تعداد آنها انگشت‌شمار بودند اغفال شده و عکسهای بدون حجاب خود را برای نمایش در این صفحه و در حقیقت نمایش برای همه دنیا ارسال کردند.
 
دویچه وله، بدون هیچ اشاره‌ای به اینکه این صفحه مدت‌هاست فعالیتی ندارد، با آماری حدود ۲۰ برابری می‌نویسد: «صفحه آزادی یواشکی زنان در ایران در حال حاضر بیش از ۴۵۰ هزار عضو دارد. با وجود انتقاد محافظه‌کاران در ایران، همچنان زنان بسیاری از داخل کشور با فرستادن عکس‌های بدون روسری خود، از این طریق به حجاب اجباری اعتراض می‌کنند».
 
جالب است بدانید که در مدت فعالیت این صفحه با تبلیغات گسترده‌ای که توسط رسانه‌های بیگانه صورت گرفت در کل تعداد انگشت‌شماری عکس در این صفحه بارگذاری شد و این تعداد عکس موجود به‌گونه‌ای مورد استقبال این رسانه‌ها قرار گرفت که گویی با مخاطبان چند هزار نفری روبرو شده‌اند.
 
گفتنی است که در مدت فعالیت این صفحه و با تبلیغات گسترده رسانه‌ای جمعا حدود ۲۰هزار نفر به عنوان دنبال‌کننده در این صفحه ثبت شده بودند، که با توجه به تعداد عکس‌های ارسالی و ثبت شده در صفحه، می‌توان گفت، تمامی‌افراد فقط نظاره‌گر بودند.
 
پرداختن رسانه‌های معاند به چنین کمپین شکست خورده‌ای در فیس بوک چه در مدت فعالیت و چه در حال حاضر که فعالیتی انجام نمی‌دهد، نشان از این دارد که پشت صحنه این اتفاقات نیز جریان‌های معارض و کشورهای غربی مخالف انقلاب اسلامی‌هستند. که هدف اصلی‌شان دور کردن جامعه اسلامی‌از ارزش‌های دینی و اخلاقی و القای فرهنگ پوچ و بی‌هویت غربی است، که نتیجه آن منحرف کردن مادران حال و آینده ایران به‌عنوان اصلی‌ترین رکن تربیت جامعه است./سراج ۲۴
 

6464968
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است