استانی 09:39 - 31 شهریور 1393
قزوین- خبرگزاری مهر: با نواخته شدن زنگ شکوفه ها در مدارس ابتدایی استان قزوین 18 هزار و 829 دانش آموز کلاس اولی با حضور در کلاس های درس، سال تحصیلی را آغاز کردند.

زنگ شکوفه ها در مدارس ابتدایی استان قزوین نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی با حضور سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، ریاحی نژاد عضو شورای عالی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از والدین صبح دوشنبه زنگ شکوفه ها در مدرسه ابتدایی دخترانه سید ابوطالب تقوی در جنوب شهر قزوین نواخته شد.

با نواخته شدن زنگ شکوفه ها بیش از 18 هزار و 829 دانش آموز کلاس اولی با حضور در 820 مدرسه برای کسب علم و دانش آماده شدند.

در این مراسم سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی گفت: همزمانی سالگرد دفاع مقدس و جشن شکوفه ها اتفاق مبارکی است که می تواند ارتباط مطلوبی بین مدارس و تجارب ارزشمند این دوران برقرار کند تا دانش آموزان هم با فضای معنوی دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: باید فضای بانشاطی در همه مدارس استان ایجاد کنیم تا کودکان ما با روحیه بهتری درس بخوانند و برای آینده خود فردی مفید باشند.

قاسمی بیان کرد: همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با کمک معلمان، مدیران و اولیاء دانش آموزان محورهای مهم پیش بینی شده در سال تحصیلی جدید را اجرایی کنیم تا فرزندان میهن اسلامی در بستری مناسب درس بخوانند و برای اداره آینده کشور آماده شوند.

در ادامه شمس الله غلامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک آموزش و پرورش قزوین گفت: با تعامل و همکاری اولیاء امیدواریم در مسیر تقویت امور پرورش گام برداریم و بتوانیم سال تحصیلی خوبی را با کیفی سازی محتوی آموزش آغاز کنیم.

وی افزود: تلاش می کنیم در کنار آموزش به امور تربیتی و پرورشی دانش آموزان هم توجه جدی کنیم تا معنویت در مدارس نیز حاکم شود.

در این مراسم پس از اجرای برنامه های شاد، سرود و نمایش عروسکی خان بابا با نواخته شدن زنگ شکوفه ها، دانش آموزان به کلاس درس رفتند و تحصل خود را آغاز کردند.

در استان قزوین 820 مدرسه با پنج هزار و 739 کلاس درس برای تحصیل 18 هزار و 829 دانش آموز کلاس اولی آماده شده است. 


4768340
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است