ورزشی 11:29 - 04 خرداد 1394
مهاجرانی:
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: به اعتقاد من حضور بازیکنان جوان در تیم ملی مفید است اما متاسفانه ما پدیده جوان نداریم.

ثروت فوتبال ما بازیکنان باتجربه اند/17 ساله داریم، اما پدیده نیست!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فکر می کنم کی روش قدم اول را به خوبی برداشته و تعدادی جوان را به تیم ملی دعوت کرده که این مساله برای آینده فوتبال ما خوب است و کار بسیار مثبتی خواهد بود.

 

ثروت تمام فوتبال ما بازیکنان با تجربه هستند که باید آنها را حفظ کنیم و استعدادها و بازیکنان جوان را تحت کنترل بگیریم چرا که آنها  آینده فوتبال ما هستند.

 

وی ادامه داد: آمدن جوانان و آشنایی به افکار مربی خیلی سخت است و مطمئن باشید که بازیکنان کم تجربه و جوان به خوبی از دانش کی روش بهره می برند و این مساله در تیم های باشگاهی آنها نیز بسیار مورد استفاده خواهد گرفت.در گذشته نیز انگیزه و رقابت در هر پستی وجود داشت و امیدواریم به بازیکنان امید بدهند تا آنها تجربه بسیاری را کسب کنند.

 

 وی افزود: دلیل نمی‌شود بازیکن 17 ساله به تیم ملی دعوت شود و باید بگویم در گذشته بازیکنان جوانی بودند که پدیده نیز به حساب می آمدند اما در حال حاضر بازیکن 71 ساله داریم اما پدیده نیست و نمی‌توانیم به کی روش بگویم از چنین بازیکنانی در تیم ملی استفاده کن، بازیکنانی که استعداد و خلاقیت دارند باید تحت نظر قرار بگیرند و نباید آنها را به فراموشی بسپاریم و بهتر است در فرصت های مناسب از آنها بهره ببریم.

 

وی افزود: در اینکه تیم ملی میانگین سنی‌اش بالاست شکی نیست اما باید تمام راهکارها در نظر گرفته شود و  از سرمایه‌هایمان به خوبی استفاده کنیم بهتر خواهد بود جوان گرایی را کم کم به تیم ملی بیاوریم و به طور کلی ترکیب تیم ملی را تغییر دهیم اما این مسئله به بازیهای تدارکاتی و بین المللی نیاز دارد چرا که بدون بازی‌های تدارکاتی و بین المللی سخت است که تیم ملی را تغییر دهیم بهتر است یک برنامه استراتژیک کوتاه مدت و بلند مدت در نظر بگیریم و باید بگویم که کی روش بیشتر از دیگران به این مساله واقف است و وی می تواند در برنامه ریزی و تشکیلات عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

 

انتهای پیام/


6439362
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم بدهی به بانک شهر را از طریق ۳/۵میلیون دلار‌ای اف سی تهاتر کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با واگذاری سهام این باشگاه صحبت‌هایی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوشان فوتسال کشورمان با قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا، به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا به مصاف تیم ملی فوتسال قرقیزستان رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا به مصاف تیم ملی فوتسال قرقیزستان رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آقاپور اجازه نداد شادی قرقیز‌ها ادامه داشته باشد و گل دوم ایران را به ثمر رساند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با تصمیم مالکان جدید باشگاه پرسپولیس، رضا درویش تا پایان فصل مدیرعامل این باشگاه خواهد ماند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان خصوصی‌سازی در رابطه با واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صحبت‌هایی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است