استانی 03:55 - 16 اسفند 1393
ساری؛
300 راهدار در محورهای ارتباطی مازندران فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در شورای راهداری استان با اشاره به در پیش بودن بهار طبیعت گفت: ۳۳ اکیپ راهداری نوروزی به هموطنان در راههای استان خدمات دهی می کنند.

نوروزی افزود: این اداره کل تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا مسافران نوروزی جاده ها درآغاز سال جدید سفری کم خطر را تجربه نمایند.

وی به استقرار ۳۳ اکیپ راهداری با ۳۰۰ راهدار در سطح محورهای ارتباطی استان خبر داد و گفت: ۱۸راهدارخانه ثابت و هفت کانکس و چادر سیار راهداری در سطح محورهای استان آمادگی کامل برای پذیرایی و استقبال از مسافرین نوروزی و هموطنان عزیز را دارند.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: این اداره کل به منظور ارتقاء سطح ایمنی؛ نظارت و کنترل در سطح محورهای استان و همچنین انجام به موقع و سریع در عملیات راهداری فعالیتهای گسترده ای را برای تعطیلات نوروزی در دست انجام دارد.

نوروزی افزود: همچون سنوات گذشته به منظور کنترل و نظارت بر گشتهای راهداری ادارات تابعه با هدف برقراری ترافیک روان و ایمن گشتهای ویژه نوروزی (مجهز به سامانه gps ) را در سطح چهار محور ارتباطی و شریانی خود شامل محورهای هراز، سوادکوه، کندوان و ساری - کیاسر اعزام می کند.

نوروزی در خصوص بخشی از اقدامات ایمن سازی محورهای استان توسط این اداره کل برای ایام نوروز اظهار داشت: پاکسازی و زیبا سازی حریم راهها، نصب تابلوهای نمایش سرعت متغیر بسته به شرایط جاده، نصب دوربین های نظارت تصویری– نصب تابلو های فلورسنتی جهت آشکار سازی نقاط پر حادثه ، تقویت علائم افقی وعمودی، بهبود وضعیت حفاظ ها و نگهداری روشنایی محورها، ایمن سازی و ساماندهی نقاط پرحادثه، خط کشی و لکه گیری، شستشو و ترمیم علائم، جمع آوری لاشه حیوانی و زباله در سطح محورها از جمله فعالیت هایی است که به طور گسترده توسط راهداران پرتلاش در حال انجام است.

مازندران بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه اصلی فرعی دارد.

انتهای پیام/ز


5987666
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است