اجتماعی 16:07 - 30 دی 1398

ملت‌های جهان باید ازدولت‌های خود مبارزه با موادمخدر رامطالبه کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در سفر به بندر آستارا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرزبانان نیروی انتظامی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند در سال جاری بیش از ۷۷ تن مواد مخدر کشف و ضبط کنند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در طول دو دهه گذشته اقدامات بسیار خوبی در مرزهای ایران اسلامی انجام شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه مرزهای طولانی دارد به گونه‌ای که در مرزهای افغانستان و پاکستان با وجود ۲ هزار کیلومتر مرز خشکی با مشکلاتی از جمله قاچاق مواد مخدر رو به رو هستیم.

سردار رضایی با اشاره به اینکه بخش زیادی از ورود مواد مخدر برای ترانزیت به سایر کشورها بوده که با آن مقابله شده است، گفت: دنیا باید به اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه مبارزه با مواد مخدر احترام گذاشته و در این رابطه همکاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه ملت‌های جهان باید از دولت‌های خود مبارزه با مواد مخدر را مطالبه کنند، گفت: کشورهای غربی و اروپایی تا کی می‌خواهند تماشاگر گسترش فروش مواد مخدر باشند و هیچ کمکی در مقابله با مواد مخدر نداشته باشند.

سردار رضایی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در خط اول جبهه مقابله با مواد مخدر در دنیا است و قاطعانه با آن مبارزه می‌کند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه مرجع تولید مواد مخدر در افغانستان باید مدیریت شود، تصریح کرد: اروپا و غربی‌ها که همواره دم از حقوق بشر می‌زنند، باید قاطعانه و به صورت جدی در کنار جمهوری اسلامی ایران به مقابله با مواد مخدر اقدام کنند.


10354562
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ۳ بزرگراهی را که بیشترین سهم تصادفات عابران پیاده در تهران را به خود اختصاص داده‌اند، نام برد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» توافقنامه سازمان تاکسیرانی تهران و یک شرکت خودروسازی برای جایگزینی ۲ هزار دستگاه خودروی برقی با تاکسی‌های فرسوده شهر تهران امضا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد زندانی که از ۱۲ سال قبل به جرم قتل زن همسایه به قصاص محکوم شده و به خاطر پیگیری نشدن پرونده‌اش از سوی اولیای دم همچنان بلاتکلیف در زندان است طی نامه‌ای از قضات دادگاه کیفری یک استان تهران درخواست کرد تا به وضعیتش رسیدگی شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرماندهی انتظامی کشور در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقلی منطقه یک شهرداری تهران از پیشرفت قابل توجه این منطقه در اجرای پروژه‌های ترافیکی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق توضیح داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است