استانی 17:24 - 14 مهر 1401

مازندران به سرعت به سمت سالمندی پیش می رود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی محسنی عصر پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی نقشه راه تأسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران در اردوگاه حبیب ابن مظاهر از شاخص‌های موفقیت کشورها تأمین و گسترش خدمات درمانی‌ها و عدالت درمان است که پس از پیگیری موفق شدیم از شواری گسترش دانشگاه علوم پزشکی مجوز آن را دریافت کنیم.

وی تأسیس این دانشکده را اقدامی شاخص، ماندگار و نادر طی مدتی کوتاه برای منطقه توصیف کرد افزود: از وزیر محترم و اراده دولت سیزدهم نبود این ابلاغیه و در پی آن تأسیس دانشکده علوم پزشکی در غرب استان نبودیم.

وی افزود: بعد از گیلان، مازندران دومین استانی است که با سرعت به سمت سالمندی پیش می‌رود، و ما می‌بایست در غرب استان به واسطه این زیرساخت به صورت مستقل این تهدیدها و فرصت‌ها را بررسی کنیم و برای آن گام برداریم، این زیرساخت به پژوهش، آموزش، بهره‌مندی از تجهیزات پزشکی اعتبارات به طور مستقل در غرب مازندران در پی دارد.

محسنی بندپی افزود: جانمایی مکانی ستاد این زیرساخت برای مردم اهمیت ندارد بلکه ارائه خدمات و عدالت دارای اهمیت است، از این پس به جای اینکه این تمامی اعتبارها در شرق استان پرداخت و از آنجا به صورت ناچیز به غرب اختصاص یابد به صورت مستقل و غرب استان تخصیص میابد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درباره انتقادها پیرامون استقرار دانشکده در تنکابن گفت: همکاران بهداشت و درمان ما در رامسر معتقد هستند که این دانشکده می‌بایست در رامسر مستقر شوند و مردم نباید بین این درگیری‌ها قرار گیرند و باید خدمات با کیفیت درمانی با کیفیت دریافت کنند.


11703922
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است