استانی 03:25 - 09 بهمن 1393
ساری؛
480 میلیارد تومان زکات در کشور از ابتدای امسال تاکنون جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛حجت الاسلام تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه فرهنگ زکات سبب زایش سرمایه می‌شود،گفت:شورای عالی زکات با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و روسای کمیته امداد امام خمینی برای اولویتبندی هزینه کرد زکات در استانهای کشور باید تشکیل شود.

آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با بیان اینکه کشاورزان مازندرانی اکنون حتی برای مرکبات و برنج زکات مستحبی می پردازند بر لزوم استفاده بیشتر از مبلغان برای ترویج فرهنگ زکات تأکید کرد .

حجت الاسلام والمسلمین معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: حل مشکلات اقتصادی جامعه با نهادینه شدن فرهنگ زکات امکان پذیر است و رسانه ها در این زمینه بیشتر اطلاع رسانی کنند.

نبی لو دبیر ستاد احیاء زکات کشور نیز در این همایش با بیان اینکه کشاورزان کشور امسال 400 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند،گفت: این میزان تا پایان سال به 480 میلیارد تومان خواهد رسید.

یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز آموزش در مدارس و همکاری دهیاری و شوراهای روستا را گامی موثر برای ترویج فرهنگ زکات دانست.

طهماسب پور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان نیز گفت: این اداره 60 هزار مددجوی استان را تحت پوشش دارد.

در پایان این مراسم از زکات دهندگان برتر استان قدردانی شد.

انتهای پیام/ش


5726426
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است