استانی 12:36 - 30 دی 1398

دیدار تیم شیمیدر قم برابر شهرداری بندرعباس لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم بسکتبال شیمیدر قم قرار بود امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور به دیدار تیم شهرداری بندرعباس برود اما فدراسیون بسکتبال اعلام کرد این دیدار برگزار نمی‌شود.

علت لغو این دیدار امکان پذیر نبودن پرواز هواپیماها به مقصد بندر عباس به دلیل وضعیت نامساعد جوی بوده است به طوری که شیمیدر نتوانست برای حضور در این بازی خود را به شهر میزبان برساند و بدین ترتیب این بازی در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

با لغو دیدار شیمیدر و شهرداری بندرعباس، نماینده بسکتبال قم پس از برگزاری مسابقات هفته بیستم ۲ بازی کمتر از سایر تیم‌ها خواهد داشت چنان که پیش از این مسابقه شیمیدر برابر مس کرمان به دلیل برگزاری مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی در کرمان لغو شده بود.

شیمیدر با ۳۱ امتیاز از ۱۸ بازی در حالی تیم پنجم است که یک بازی کمتر از ۴ تیمی دارد که بالاتر از شیمیدر قرار گرفته‌اند البته محمدرضا اسلامی سرمربی تیم شیمیدر تاکید کرده است که پیروزی در این مقطع از لیگ در بازی‌های رودررو با مدعیان اهمیتی ندارد و آنچه مهم است مرحله حذفی است.

شهرداری گرگان، پتروشیمی بندر امام، مهرام تهران و پالایش نفت آبادان ۴ تیمی هستند که با اختلاف یک امتیازی نسبت به یکدیگر اول تا چهارم هستند و شیمیدر ۲ تلاش امتیاز کمتر از تیم رده چهارمی پالایش نفت آبادان دارد.


10353943
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است