استانی 00:47 - 01 دی 1393
رئیس آموزش و پرورش عسلویه:
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه گفت: 90 درصد دانش‌آموزان شهرستان عسلویه به دانشگاه‌ راه یافته‌اند.

90 درصد دانش‌آموزان عسلویه به دانشگاه‌ راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علیرضا ایازسنگی‌فرد یکشنبه‌شب در نشست مسئولان این شهرستان اظهار کرد: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار است و همه مسئولان برای اعتلای شهرستان گام برمی‌دارند.

وی افزود: اهمیت آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم با تلاش دسته‌ جمعی شاهد موفقیت بیشتر این حوزه و موفقیت بیش از پیش دانش‌آموزان باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با ارائه گزارشی از قبولی‌های کنکور سال گذشته خاطرنشان کرد: 90 درصد دانش‌آموزان شهرستان عسلویه به دانشگاه‌ راه یافته‌اند که از بین قبول‌شدگان تعداد 30 نفر به دانشگاه‌های دولتی ورود پیدا کرده‌اند که آمار مطلوبی نیست.

فرماندار شهرستان عسلویه نیز بیان کرد: برای رشد و موفقیت شهرستان عسلویه در عرصه آموزش و پرورش از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

حسن اسماعیلی افزود: امسال اعتبارات مناسبی را برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در شهرستان در نظر گرفته‌ایم که تامین به موقع اعتبارات و تزریق به پروژه‌ها مورد تاکید قرار دارد.

وی با اشاره به اعلام نتایج کنکور سراسری، از رئیس آموزش و پرورش خواست نکات ضعفی که در مجموعه موجود است با همراهی، همیاری و صمیمیت رفع شده تا جایگاه شهرستان در استان بوشهر ارتقا داده شود.


5461820
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است